Informacje o zakresie działalności Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem. Do zadań Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem należą między innymi: 1. dbanie o bezpieczeństwo pożarowe w powiecie wysokomazowieckim, 2. tworzenie planów ratowniczych oraz organizacja krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego w powiecie wysokomazowieckim, 3. kontrola uzgadnień projektów budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej, 4. prowadzenie nadzoru i kontroli jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w powiecie wysokomazowieckim, 5. szkolenie strażaków oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo pożarowe w zakładach pracy, 6. prowadzenie akcji edukacyjnych oraz informacyjnych z bezpieczeństwa pożarowego, 7. wspieranie różnych inicjatyw społecznych z ochrony przeciwpożarowej. Żeby załatwić sprawę należy: 1. Napisać pismo i wysłać je na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem, ulica Mickiewicza 6, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 2. Przynieść pismo do Sekretariatu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem. Sekretariat to miejsce, w którym można pozostawić dokumenty. Znajduje się na I piętrze Komendy. Dokumenty można zostawić także na Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego Państwoej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem, który znajduje się na parterze budynku. 3. Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. 4. Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy kppspwm@straz.bialystok.pl. 5. Napisać wiadomość i wysłać faksem na numer 47 711 84 59. 6. Zadzwonić pod numer sekretariatu 47 711 84 60. Wszystkie informacje o Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem można znaleźć na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-wysokie-mazowieckie