W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pismo w sprawie problemów z uzyskaniem informacji od pracowników Ministerstwa Cyfryzacji

29.11.2017

Szanowni państwo

 

Chciałem dowiedzieć się czy w wydziale komunikacji w Kaliszu jest do odbioru już dowód rejestracyjny mojego samochodu. Mam zalodzoną wasza aplikacje obywatel.gov.pl i potwierdzony profil zaufany przez u.m. w Kaliszu z loginem i hasłem. Nigdy z niej nie korzystałem wiec zadzwoniłem do was pod nr kontaktowy 22 250 01 10  po pomoc jak to mogę sprawdzić i jak poruszać się po tej stronie. Wasi urzędnicy nic nie wiedza odebrała jedna pani. Przełączyła do drugiego pan, a ten pan do następnego pana-3 osoby-mam pytanie, po co zakładać taka aplikację jak wasi urzędnicy nie potrafią obywatela pokierować jak ma to może sprawdzić. Ostatni urzędnik poradził bym sobie zadzwonił sam do wydziału komunikacji lub podał mu swoje dane on się dowie i mnie oddzwoni.

 

Materiały

Odpowiedź na pismo w sprawie problemów z uzyskaniem informacji od pracowników Ministerstwa Cyfryzacji
Odpowiedź na pismo w sprawie problemów z uzyskaniem informacji od pracowników Ministerstwa Cyfryzacji.pdf 0.54MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
17.01.2018 11:32 Olga Zawadzka
Pierwsza publikacja:
14.03.2018 16:19 Kinga Graczyk
{"register":{"columns":[]}}