W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ws.terminu rozwiązania zgłoszenia przez COI oraz niedziałającą usługę unieważnienie dowodu

06.10.2017

Treść skargi (pisownia oryginalna):

Dnia 9.08.2017 chciałem na platformie EPUAP chciałem unieważnić dowód osobisty. Sprawa była dla mnie pilna.

Niestety pojawił się komunikat:

Błąd

Wystąpił błąd podczas logowania do aplikacji. Proszę przejść do strony głównej i spróbować ponownie. Jeśli błąd się będzie powtarzał proszę skontaktować się z wsparciem technicznym.

Skontaktowałem się ze wsparciem technicznym. Zgłoszenie przyjęto.

Następnego dnia zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że "informatycy" mają 20 dni na rozwiązanie problemu.

Na szczęście byłem na miejscu udałem się do urzędu, unieważniłem dowód osobisty.

Minęło 20 dni roboczych, usługa nadal nie działa.

Chciałbym reklamować jakość obsługi i wsparcia.

Materiały


odpowiedź na skargę na COI (termin rozwiązania zgłoszenia oraz niedziałającą usługę unieważnienie dowodu).pdf 0.44MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
06.11.2017 15:38 Dominika Waligórska
Pierwsza publikacja:
22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska
{"register":{"columns":[]}}