W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR03/20/2022

07.07.2022

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Lubelskim Oddziale Regionalnym Biuro Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich Stanowisko Pracy ds. zarządzania należnościami miejsce pracy: Biuro Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich LOR

Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba/w pełnym wymiarze czasu pracy - umowa o pracę na czas określony w  celu zastępstwa pracownika

Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania
dodatkowe wynagrodzenie roczne
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
bogaty pakiet szkoleń
możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku,
pracę w największej agencji płatniczej w Europie

Główne obowiązki: 
-ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji z tytułu programów WPR w zakresie przekazanych spraw, dokonywanie operacji mających na celu wszczęcie i przeprowadzenie procesu dochodzenia tych należności w ramach środków pochodzących  z następujących funduszy: SG EFOiGR, EFRG oraz EFRROW,
-ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności i dokonywanie korekty należności o nazwie „Odstąpienie”,
-przeprowadzanie kontroli formalno- rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji w ramach należności z tytułu programów WPR,
-obsługa wypłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych w ramach programów WPR,
- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych,
-prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego,
- kontrola prawidłowości wystawiania zgłoszeń należności przez Biura Powiatowe i właściwe komórki O,
-przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności,
-prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji.


Wymagania konieczne:
wykształcenie: wyższe: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, rolnictwo
znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej.

Wymagania pożądane:
biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, wysoka kultura osobista, 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 


1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.


Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Dokumenty należy składać w terminie do: 21 lipca 2022 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).

Listownie pod adresem:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubelski Oddział Regionalny
21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65 A

z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR03/20/2022

W wersji elektronicznej na adres:
rekrutacjaOR03@arimr.gov.pl
z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru: OR03/20/2022


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegaja zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 81 756 88 03

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.07.2022 13:50 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR03/20/2022 2.0 08.07.2022 07:37 Denczew-Pawlik Milena DZZL
OR03/20/2022 1.0 07.07.2022 13:50 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}