W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR12/BP219/19/21

10.09.2021

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Śląskim Oddziale Regionalnym /Bielskim Biurze Powiatowym/ Wydział Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków- 1 miejsce pracy: Bielsko Biała ul. Gen. Boruty Spiechowicza 24

Liczba poszukiwanych kandydatów / wymiar etatu: 1 osoba  / 1 etat  

Oferujemy:
•przejrzyste zasady wynagradzania,
•możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
•pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań  obszarowych PROW,
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności  w  ramach systemów wsparcia bezpośredniego  oraz  pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,

Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe, 
- znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR,
- znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
- znajomość programów pomocowych realizowanych przez ARiMR
- znajomość zagadnień Wspólnej Polityki Rolnej, 
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Wymagania pożądane:

-  bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office),
-  komunikatywność,
- dyspozycyjność,  
- umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, 
- umiejętność pracy pod presją czasu. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.Kwestionariusz dla kandydata załączony do ogłoszenia,
2.List motywacyjny,
3.Załączone do ogłoszenia oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych,
4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Ww. oświadczenie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
        (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia).

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej

Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. 

 
Dokumenty należy składać w terminie do :  24.09.2021 roku       ( liczy się data wpływu do ARiMR).
Listownie  pod adres:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7,  42-200 Częstochowa
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr ref  OR12/BP219/19/21           


osobiście:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski  Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
( kancelaria czynna w godz.: 730  - 15 30 )

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem:  Dokumenty dotyczące naboru nr ref. OR12/BP219/19/21

W wersji elektronicznej na adres: 
rekrutacjaOR12@arimr.gov.pl
z dopiskiem: OR12/BP219/19/21

Oferty niekompletne, nie podpisane lub  otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne przekazane przez kandydatów do pracy do ARiMR w procesie naboru, będą niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub niezwłocznie po zamknięciu naboru bez wyboru kandydata.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. (34-3782803, 34-3782827);
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Materiały

Oświadczenie RODO
Oświadczenie​_RODO.pdf 0.41MB
Kwestionariusz osobowy dla kandydata do zatrudnienia w ARiMR
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_kandydata​_do​_zatrudnienia​_w​_ARiMR​_—​_kopia​_—​_kopia.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.09.2021 14:56 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR12/BP219/19/21 4.0 14.09.2021 13:02 Abramczyk Bożena DZZL
OR10/BP219/19/21 3.0 14.09.2021 12:59 Abramczyk Bożena DZZL
OR10/BP219/19/21 2.0 10.09.2021 14:57 Denczew-Pawlik Milena DZZL
OR10/BP219/19/21 1.0 10.09.2021 14:56 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}