W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Patronat Honorowy

REGULAMIN PRZYZNAWANIA HONOROWEGO PATRONATU AMBASADORA RP W AUSTRALII LUB CZŁONKOSTWA AMBASADORA RP W AUSTRALII W KOMITECIE HONOROWYM

  1. Honorowy patronat Ambasadora RP lub członkostwo w komitecie honorowym jest wyróżnieniem podkreślającym szczególny charakter przedsięwzięć bezpośrednio związanych z umacnianiem relacji dwustronnych pomiędzy Polską a Australią lub między Polską a krajami dodatkowej akredytacji (Papua-Nowa Gwinea, Fidżi, Wyspy Salomona, Vanuatu, Nauru).
  2. Wyróżnienia, o których mowa w ust. 1, mogą być przyznane przede wszystkim dla przedsięwzięć organizowanych na terenie Australii lub ww. krajów dodatkowej akredytacji, których realizacja w istotny sposób służy promocji lub kreowaniu pozytywnego wizerunku Polski w Australii.
  3. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o honorowy patronat Ambasadora RP lub członkowstwo Ambasadora RP w komitecie honorowym należy występować każdorazowo.
  4. Przyjęcie honorowego patronatu Ambasadora RP lub członkostwo Ambasadora RP w komitecie honorowym nie oznacza deklaracji osobistego udziału Ambasadora RP, wsparcia finansowego lub organizacyjnego.
  5. Honorowy patronat Ambasadora RP lub członkostwo Ambasadora RP w komitecie honorowym nie może być udzielone przedsięwzięciu o  charakterze komercyjnym, lobbystycznym lub reklamowym.
  6. Honorowy patronat Ambasadora RP lub jego udział w komitecie honorowym nie uprawnia organizatorów przedsięwzięcia do uprzywilejowanego traktowania, ani do żądania uprzywilejowanego traktowania, w ich relacjach z Ambasadą RP, placówkami zagranicznymi ani polską administracją publiczną, w szczególności w sprawach z zakresu zamówień publicznych, prywatyzacji czy wydawania wiz i decyzji administracyjnych. Niestosowanie się do tych ograniczeń będzie skutkować odebraniem honorowego patronatu Ambasadora RP lub wycofaniem Ambasadora z komitetu honorowego z winy organizatorów.
  7. W celu uzyskania honorowego patronatu Ambasadora RP w komitecie honorowym organizator obowiązany jest do przesłania:
    • wniosku o honorowy patronat Ambasadora RP lub członkostwo Ambasadora RP w komitecie honorowym wypełnionego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do regulaminu;
    • innych dokumentów, jeżeli Ambasador RP uzna je za konieczne.
  8. Wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej Ambasady RP w Canberze www.gov.pl/australia 
  9. Wniosek należy nadesłać, na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia na adres Ambasady RP w Canberze lub przesłać do Ambasady w wersji elektronicznej.
  10. O decyzji Ambasadora RP organizator zostaje powiadomiony w formie pisemnej.
  11. Decyzja o odmowie udzielenia honorowego patronatu Ambasadora RP lub członkostwa Ambasadora RP w komitecie honorowym jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
  12. Organizator przedsięwzięcia, które Ambasador RP objął patronatem honorowym lub w którym Ambasador RP uczestniczy w komitecie honorowym informuje współorganizatorów oraz uczestników o przyznanym wyróżnieniu poprzez umieszczenie informacji we wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją przedsięwzięcia.
  13. W szczególnych przypadkach Ambasador RP może unieważnić decyzję o przyznanym wyróżnieniu. O fakcie odebrania wyróżnienia organizator informowany jest niezwłocznie w formie pisemnej.

 

Wniosek o Patronat Honorowy Ambasadora RP do pobrania poniżej.

Materiały

Wniosek o Patronat Honorowy Ambasadora RP
Wniosek​_o​_Patronat​_Honorowy​_Ambasadora​_RP.pdf 0.21MB
{"register":{"columns":[]}}