W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostępność

 

Kiedy planujesz wizytę w CPPC

Jeśli planujesz nas odwiedzić, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym przynajmniej na dzień roboczy przed wizytą. Dzięki temu będziemy mogli wyznaczyć asystenta, który zapewni odpowiednie wsparcie w załatwianiu spraw i opiekę bytową na terenie Centrum. Taką informację możesz nam przekazać następującymi drogami:

  • wysłanie wniosku na adres: Centrum Projektów Polska Cyfrowa, ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa,
  • wysłanie e-maila na adres: dostepnosc@cppc.gov.pl
  • kontakt telefoniczny przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 22 315 23 40.

W CPPC można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM). Potrzebę skorzystania z tej usługi należy zgłosić z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem poprzez:

  • wysłanie wniosku na adres: Centrum Projektów Polska Cyfrowa, ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa,
  • wysłanie e-maila na adres: dostepnosc@cppc.gov.pl,
  • kontakt telefoniczny przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 22 315 23 40,
  • osobiste zgłoszenie się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania 8:15 -16:15.
 
Dostępność architektoniczna

Budynek, w którym siedzibę ma Centrum Projektów Polska Cyfrowa przystosowany jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Spokojnej 13A. Wejście pozwala na swobodny wjazd osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Przed budynkiem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Recepcja znajduje się po lewej stronie od wejścia. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba poruszająca się na wózku.

Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na wszystkich kondygnacjach budynku.
W budynku jest winda, do której zapewniony jest dojazd z poziomu terenu. Drzwi windy są automatyczne przesuwne. Sygnalizacja optyczna i dźwiękowa umożliwia łatwą identyfikację dźwigu, a wszelkim zastosowanym oznaczeniom wizualnym towarzyszy równorzędny komunikat głosowy informujący o położeniu kabiny.

Panel przycisków w kabinie windy znajduje się po lewej stronie kabiny na wysokości ok. 1 m odległości od podłogi. Przyciski w windzie są dobrze widoczne, kontrastowe, dodatkowo oznaczone alfabetem Braille’a.

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, w części przy salach konferencyjnych.

W Centrum nie ma pętli indukcyjnych.

Każdej osobie z niepełnosprawnością, po zgłoszeniu się na recepcję, zostanie przydzielony ASYSTENT, który zapewni odpowiednie wsparcie w załatwianiu spraw i opiekę bytową na terenie Centrum.

Problemy z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem dostepnosc@cppc.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 315 23 40. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytania niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby je zgłaszającej oraz wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi, a także preferowany sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 
Raport dostępności      Deklaracja dostępności Centrum Projektów Polska Cyfrowa
{"register":{"columns":[]}}