Dla mediów
Zapraszamy do stałej współpracy informacyjnej i kierowania zapytań prasowych.
Kontakt dla mediów:
biuroprasowe@cppc.gov.pl
media@cppc.gov.pl
Wydział Komunikacji CPPC
Paula Woźniak - Naczelnik Wydziału Komunikacji
paula.wozniak@cppc.gov.pl
Komunikaty
Patronaty
Szanowny Organizatorze!
Dziękujemy za zainteresowanie naszą działalnością! Jako Instytucja Pośrednicząca w alokacji Funduszy Europejskich, chętnie wspieramy inicjatywy i wydarzenia związane z naszą misją, którą jest budowanie nowoczesnej, cyfrowej Polski - przyjaznej wszystkim obywatelom, walka z wykluczeniem cyfrowym i biurokracją oraz wspieranie edukacji Polaków w zakresie najnowszych technologii.
O wsparcie swojego wydarzenia możesz ubiegać się w formie Patronatu Centrum Projektów Polska Cyfrowa, który będzie swoistym wyróżnieniem podnoszącym rangę przedsięwzięcia i które podkreśli zbieżność Twojego przekazu z zakresem działań naszej instytucji.
Jak uzyskać Patronat w trzech krokach?
1. Zapoznaj się z zasadami udzielania Patronatów Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
2. Wypełnij formularz i wyślij zgłoszenie.
3. Czekaj na odpowiedź!
Formularz - wniosek o objęcie Patronatem
Zasady udzielania patronatów Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Wnioski o Patronat (dalej: patronat) Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej: CPPC) rozpatrywane są według następujących zasad:
- CPPC obejmuje patronatem wyłącznie przedsięwzięcia wpisujące się w profil działalności instytucji, utrzymanym na wysokim poziomie merytorycznym i o zasięgu co najmniej regionalnym, w związku z tym Organizator wydarzenia występując z prośbą o patronat, powinien uzasadnić związek planowanego przedsięwzięcia z zakresem działań i kompetencji CPPC.
- Patronat CPPC rozpatrzony zostanie wyłącznie na wniosek Organizatora wydarzenia za pomocą formularza . Wnioski o udzielenie patronatu prosimy składać nie wcześniej niż 24 i nie później niż 3 tygodnie przed planowanym wydarzeniem.
- Wypełniony formularz z wnioskiem o udzielenie patronatu należy składać drogą e-mail na adres: media@cppc.gov.pl
- We wniosku o udzielenie patronatu należy uwzględnić: uzasadnienie związku planowanego wydarzenia z zakresem działań i kompetencji CPPC, krótki opis wydarzenia oraz działalności Oranizatora, program przedsięwzięcia (tematyka, miejsce, uczestnicy, czas trwania), grupę docelową oraz przewidywaną liczbę uczestników, kwestie finansowe przedsięwzięcia (koszty uczestnictwa, źródła finansowania, sponsorzy).
- O decyzji w sprawie przyznania bądź nieprzyznania patronatu Organizator jest powiadamiany drogą e-mailową na adres podany w formularzu.
- CPPC nie obejmuje patronatem statutowej działalności stowarzyszeń, fundacji, związków, organizacji.
- CPPC nie udziela patronatów o charakterze stałym. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych, patronat przyznawany jest każdorazowo na jedną edycję.
- CPPC zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia patronatu przedsięwzięciom będącym na wczesnym etapie realizacji, które nie mają jeszcze dokładnie określonych celów i źródeł finansowania.
- CPPC może odmówić objęcia przedsięwzięcia patronatem bez podania przyczyny. Odmowa przyznania patronatu jest ostateczna i nie wymaga uzasadnienia. Wnioskodawcy nie przysługuje odwołanie w tej sprawie.
- Szczegółowych informacji na temat patronatów udziela Wydział Komunikacji CPPC. Kontakt: e-mail: media@cppc.gov.pl
- Organizator, który otrzymał patronat CPPC, ma prawo do wykorzystania logo CPPC w materiałach informacyjnych i promocyjnych dotyczących przedsięwzięcia (w tym podczas imprezy). Wszystkie materiały, w których wykorzystane zostaje logo CPPC, podlegają akceptacji.