W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Struktura organizacyjna jednostki

CPPC kieruje Dyrektor przy pomocy Zastępcy Dyrektora i Dyrektorów Departamentów, Dyrektorów Biur oraz samodzielnych stanowisk pracy. Dyrektor jednoosobowo reprezentuje Centrum Projektów Polska Cyfrowa i jest pracodawcą – w rozumieniu przepisów prawa pracy – w stosunku do pracowników CPPC.

Struktura organizacyjna zgodnie z Zarządzeniem Nr 3/2018 Dyrektora CPPC z dnia 29 marca 2018 roku wraz z późn. zm. w sprawie Regulaminu organizacyjnego Centrum Projektów Polska Cyfrowa przedstawia się następująco:

  1. Departament Kompetencji Cyfrowych:
    1. Wydział Kontraktacji
    2. Wydział Realizacji
  2. Departament Wdrażania Projektów Szerokopasmowych:
    1. Wydział Kontraktacji
    2. Wydział Realizacji 1
    3. Wydział Realizacji 2
  3. Departament Projektów e-Administracji:
    1. Wydział Kontraktacji
    2. Wydział Realizacji 1
    3. Wydział Realizacji 2
  4. Departament Prawny:
    1. Wydział Prawny
      1. Sekcja Egzekucji Należności
    2. Wydział Zamówień Publicznych
    3. Wieloosobowe stanowisko Radcy Prawnego
  5. Departament Systemowy:
    1. Wydział Kontroli
    2. Wydział Systemowy
    3. Stanowisko do spraw Audytu Wewnętrznego
  6. Departament Finansowy:
    1. Główny Księgowy
    2. Wydział Budżetu
      1. w tym Sekcja Finansów
    3. Wydział Kadr i Księgowości
  7. Biuro Administracyjne
  8. Biuro IT
  9. Stanowisko ds. Informacji i Promocji

 

{"register":{"columns":[]}}