W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostępne czwartki

Co czwartek, on-line, od 12:00 do 13:30 rozmawiamy o dostępności cyfrowej i odpowiadamy na pytania zadawane na żywo.

Spotkanie prowadzi jeden z naszych specjalistów ds. dostępności cyfrowej. Pytanie możesz zadać głosowo lub na czacie. 

Spotkania odbywają poprzez aplikację MS Teams, ale wystarczy przeglądarka internetowa, żeby wziąć w nich udział. 

Odpowiadamy na wszelkie pytania związane z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Od kwietnia 2021r. planujemy "Tematyczne dostępne czwartki". W ich trakcie będziemy skupiać się na jednym, konkretnym temacie. 

Planowane spotkania

  • 4 marca 2021 r. - Dołącz do spotkania "Dostępny czwartek 4.03.2021" (spotkanie bez tłumaczenia na polski język migowy),
  • 11 marca 2021 r. - link do spotkania tydzień przed terminem, 
  • 18 marca 2021 r. - link do spotkania tydzień przed terminem, 
  • 25 marca 2021 r. - link do spotkania tydzień przed terminem, 

Masz pomysł na temat, o którym powinniśmy porozmawiać? Napisz do nas, postaramy się poruszyć go w trakcie Dostępnych czwartków.

Zasady Dostępnych czwartków

  1. W czasie spotkań odpowiadamy na pytania i w miarę możliwości wskazujemy rozwiązania. Nasze odpowiedzi nie są w stanie jednak zastąpić doradztwa czy audytów dostępności cyfrowej wykonywanych przez wyspecjalizowane organizacje, firmy czy osoby.
  2. Spotkania mają formę dyskusji z udziałem wielu uczestników, a nie indywidualnych konsultacji.
  3. Odpowiedzi udzielane w trakcie spotkań są poradami eksperckimi, bazującymi na obowiązujących przepisach prawnych. Ze względu na złożoność sytuacji zgłaszanych w pytaniach nie można traktować tych odpowiedzi jako oficjalnego stanowiska Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
  4. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Osoby nieprzestrzegające tej zasady będą usuwane ze spotkania.
  5. W jednym spotkaniu może uczestniczyć maksymalnie 300 osób. Jeśli będzie więcej zainteresowanych osób to zdecyduje kolejność "wchodzenia" na spotkanie. 

Jak wziąć udział?

  1. Zarezerwuj sobie czas w wybrany czwartek od 12:00 do 13:30.
  2. Musisz mieć komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu i przeglądarką lub aplikacją MS Teams.
  3. Tydzień przed spotkaniem, w sekcji „Planowane spotkania”, umieścimy link do wydarzenia. Link ten będziemy także promować przez media społecznościowe.
  4. W dniu spotkania użyj tego linku, żeby dołączyć do dyskusji. Trafisz do poczekalni skąd prowadzący na bieżąco dodaje uczestników.