W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Edukacja finansowa i CSR

Kampanie edukacyjne i informacyjne

Twój e-PIT

  • kampania wspierająca wprowadzenie usługi Twój e-Pit dla podatników (styczeń-kwiecień 2019 r.)
  • 30 mln odsłon strony www, 15 mln widzów kampanii TV
  • 7 tys. podatników obsłużonych podczas akcji w galeriach handlowych
  • efekt: 7 mln PIT-ów złożonych za pośrednictwem usługi spośród rekordowych 16 mln elektronicznych PIT-ów za 2018 r.

Finansoaktywni  

  • program edukacyjny skierowany do uczniów dot. podatków i budżetu organizowany z popularnymi youtuberami
  • w ciągu 5 lat program dotarł do 3500 szkół

JPK_VAT

  • ogólnopolska wysokozasięgowa kampania informacyjna skierowana do mikroprzedsiębiorców we współpracy z administracją publiczną, sektorem bankowym i partnerami społecznymi (przełom 2017-2018)
  • działania uzupełniające: kampania tv - zasięg 85 proc. grupy mediowej
  • z obowiązku przesłania JPK_VAT w pierwszym terminie (25.02) wywiązało się 93 proc. firm

Wielki Test o Podatkach TVP

  • test wiedzy na temat podatków realizowany na żywo na antenie TVP  - pięć edycji
  • widownia programu: od 800 tys. do 1,4 mln.

Bezpieczna transakcja

  • kampania edukacyjna dla przedsiębiorców dot. bezpieczeństwa obrotu gospodarczego, prowadzona przy współpracy z 19 organizacjami branżowymi
  • zakres 1. edycji (2018) - m.in. należyta staranność w biznesie i MPP
  • zakres 2. edycji (2019) - wykaz podatników VAT

MinFinTech

  • MinFinTech to poszukiwanie najlepszych rozwiązań w obszarze IT dla wyzwań, które stoją przed administracją skarbową
  • 4 wyzwania KAS promowane podczas największego maratonu informatycznym HackYeah
  • MinFinTech to prekursor dla programu Govtech Polska, który otwiera nowy rozdział w relacjach administracji publicznej z przedsiębiorcami MŚP i startupami 

CSR i komunikacja wewnętrzna

  • wspólne inicjatywy prowadzone z organizacjami pożytku publicznego (OPP) – kiermasze okolicznościowe, wspólne akcje edukacyjne, charytatywne, wolontariat pracowniczy - ok. 130 OPP
  • imprezy kulturalne – 2 otwarte wykłady o architekturze budynku MF, 4 wystawy sztuki, wystawa fotografii
  • imprezy sportowe – 15 imprez, w których udział wzięło ok. 300 sportowców z MF i KAS (np. biegi, szachy, siatkówka)
  • Dzień pracownika – 2500 uczestników, w tym roku druga edycja tego wydarzenia
  • udział w ogólnopolskich akcjach CSR – 2 godziny dla rodziny, Godzina Ziemi
  • wycieczki szkolne w MF  –  gościliśmy 28 wycieczek, to jest łącznie ok. 700 uczniów