W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dzierżawa i opróżnianie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych z terenu posesji w Nakle nad Notecią (ul. Młyńska 5) oraz z terenu Obwodu Drogowego w Paterku.

25.07.2022

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych Autostrad, Oddział w Bydgoszczy, Rejon w Bydgoszczy, Osówiec 139, 86-014 Sicienko.

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa i opróżnianie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych z terenu posesji w Nakle nad Notecią (ul. Młyńska 5) oraz z terenu Obwodu Drogowego w Paterku.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, Rejon w Bydgoszczy, Osówiec 139, 86-014 Sicienko lub e-mail RDK_Bydgoszcz@gddkia.gov.pl do dnia 03.08.2022 r., do godz. 13:00.

Osoba prowadząca sprawęBarbara Patuła, 386 90 13.

Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
  3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia – wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Nakło nad Notecią.
  4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium „cena”.

Liczba punktów w ww. kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:

C = Cmin/Co x 100 pkt.

gdzie:

                            Cmin – cena brutto oferty najtańszej

                               Co   – cena brutto oferty ocenianej

  1. Zamawiający, w celu wyboru oferty, dokona oceny ofert według kryterium  oceny ofert, następnie zbada czy oferta, najkorzystniejsza cenowo, spełnia wymagania wg pkt. 3. Brak dokumentu, potwierdzającego spełnienie wymagań Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  2. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofercie, bezzwłocznie informując o tym Wykonawcę. Wykonawca zaakceptuje na piśmie zmienioną wartość oferty.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz  gdy Wykonawca nie zaakceptuje zmian ceny wynikającej z poprawy oczywistych omyłek rachunkowych.
  4. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z formularzem cenowym.

Materiały

Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_(2).pdf 0.08MB
OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE​_O​_ZAMÓWIENIU​_(2).pdf 0.09MB
OPZ
Załącznik​_nr​_1​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.08MB
Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.05MB
Formularz cenowy
Załącznik​_nr​_3​_​_-​_Formularz​_cenowy.pdf 0.05MB
Projekt umowy
Załącznik​_nr​_4​_-​_Projekt​_umowy.pdf 0.07MB
Klauzula informacyjne RODO
Załącznik​_nr​_5​_-​_Klauzula​_informacyjne​_RODO.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2022 12:18 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dzierżawa i opróżnianie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych z terenu posesji w Nakle nad Notecią (ul. Młyńska 5) oraz z terenu Obwodu Drogowego w Paterku. 2.0 23.08.2022 08:48 Łukasz Marchwant
Dzierżawa i opróżnianie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych z terenu posesji w Nakle nad Notecią (ul. Młyńska 5) oraz z terenu Obwodu Drogowego w Paterku. 1.0 25.07.2022 12:18 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}