W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Monitoring ornitologiczny wraz z oceną w zakresie wpływu Drogi Ekspresowej S5 Odcinek 4

25.02.2022

Zamówienie rozstrzygnięte

Nr sprawy: OBY.I-2.2431.2.2022

 

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

Zamawiający:

 

Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad

Prowadzący postępowanie: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD

ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY

ul. Fordońska 6

85-085 Bydgoszcz

tel.: 52 323-45-00, fax: 52 323-45-04

 

Przedmiot zamówienia:

 

Monitoring ornitologiczny wraz z oceną  w zakresie wpływu Drogi Ekspresowej S5 Odcinek 4 na stan zachowania stwierdzonych  populacji lęgowych gatunków ptaków wymienionych  w Załączniku I Dyrektywy Ptasiej, w szczególności dla: żurawia, zielonki, podróżniczka, gąsiorka, derkacza i błotniaka stawowego na terenie Doliny Środkowej Noteci I Kanału Bydgoskiego (kod obszaru-PLB300001) - 3 letni w latach 2022-2024.

 

 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6 85-085 Bydgoszcz

lub na adresy e-mail:

Sekretariat_BYD@gddkia.gov.pl

wrembacz@gddkia.gov.pl

do dnia 8 marca 2022. r. do godz. 10.00

Osoba prowadząca sprawę: 

Wojciech Rembacz, tel. (52) 323-45-54; 784 594 668

e-mail: wrembacz@gddkia.gov.pl

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Do 10.11.2024 r.

 

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się dzień, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.

 

Inne dane:

  • Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  • Materiały dotyczące zakresu prac:
  • Opis przedmiotu zamówienia,
  • Projekt umowy.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

 

  1. Doświadczenie wykonawcy:

 

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 badań ornitofauny prowadzonych przez cały okres aktywności tej grupy zwierząt, których wyniki zostały opublikowane lub przekazane do organów ochrony środowiska.

Formularz DOŚWIADCZENIE z oświadczeniem o spełnieniu w/w warunku należy dosłać wraz z referencjami razem z formularzem ofertowym.

  1. Potencjał kadrowy

Wykonawca musi wskazać w ofercie dwie osoby –obserwatorów (w tym jedna wskazana do pełnienie funkcji obserwatora-kierownika) legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem:

  • wykształcenie co najmniej wyższe kierunkowe (biologia, ochrona środowiska lub leśnictwo - dopuszcza się ukończenie kierunkowych studiów podyplomowych)
  • uczestnictwem w przygotowaniu co najmniej dwóch opracowań w zakresie monitoringu ptaków lub autorstwem/współautorstwem) co najmniej dwóch publikacji naukowych z dziedziny ornitofauny (przez publikację naukową należy rozumieć recenzowany artykuł w czasopiśmie naukowym lub w formie książki, spełniający określone kryteria poprawności, opisujący oryginalne badania naukowe i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac (minimum 1 osoba).

Formularz POTENCJAŁ KADROWY ze wskazanymi osobami legitymującymi się wymaganymi kwalifikacjami i doświadczeniem należy dosłać razem z formularzem ofertowym.

Zamówienie o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN

Oferty należy przesłać na formularzu ofertowym.

Zasady przetwarzania danych osobowych
przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad

w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
 przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad

  1. Administrator

Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych
i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl.

  1. Inspektor Ochrony Danych

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych w GDDKIA, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl

  1. Cel przetwarzania danych

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu wyłonienia Wykonawcy oferującego najkorzystniejsze warunki oraz zawarcia z nim, realizacji i rozliczenia zamówienia wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji.

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  1. Podstawa prawna przetwarzania 

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe:

  1. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, polegających
    na  wyłonieniu Wykonawcy
    oferującego najkorzystniejsze warunki oraz zawarciu
    z nim i realizacji zamówienia
     oraz obrony przed roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit f RODO[1]
  2. w celu zawarcia i realizacji umowy z Państwem (dotyczy przetwarzania danych osobowych osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub będących wspólnikami spółki cywilnej - art. 6 ust. 1 lit b RODO
  3. w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora na podstawie ustawy o rachunkowości (rozliczenie zamówienia), ustawy o finansach publicznych (ustalenie i dochodzenie roszczeń) oraz ustawy o archiwizacji i archiwach państwowych - art. 6 ust. 1 lit c RODO
  4. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, polegających
    na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi
    -
    art. 6 ust. 1 lit f RODO

 

  1. Rodzaje przetwarzanych danych

Administrator zbiera i przetwarza następujące dane osobowe:

  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail, nr telefonu
  • Stanowisko służbowe, nazwa firmy, nazwa podmiotu, nazwa pracodawcy
  • Nr PESEL, nr NIP
  • Adres zamieszkania, Adres do korespondencji, adres wykonywanej działalności
  • Informacje o Państwa aktywności w ramach strony internetowej (m.in. logi i pliki cookies),
  • Dane zawarte w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) lub w Centralnej Ewidencji
    i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG),
  • doświadczenie zawodowe,
  • wykształcenie, zawód, rodzaj i nr uprawnień zawodowych,
  • nr rachunku bankowego
  1. Źródło pochodzenia danych

Administrator otrzymuje Państwa dane osobowe od Wykonawców składających oferty,
w tym od Wykonawcy, z którym zawarto umowę na realizację zamówienia.

  1. Obowiązek podania danych

Podanie danych osobowych przez osoby reprezentujące Wykonawców jest warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia oferty. Skutkiem niepodania tych danych może być wykluczenie  wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty złożonej przez Wykonawcę. 

  1. Okres przechowywania danych

Administrator będzie przechowywał Państwa dane osobowe:

  1. pozyskane od Wykonawców, których oferty nie zostały uznane za najkorzystniejsze – przez okres 5 lat
  2. pozyskane od Wykonawców, z którymi zawarto umowę lub podjęto współpracę bez zawierania umowy na realizację zamówienia – przez okres realizacji i rozliczenia umowy lub współpracy, a następnie przez okres 5 lat
  3. przetwarzane w wyniku realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa – przez okres określony w tych przepisach.

Po zakończeniu ww. okresów dane osobowe podlegają weryfikacji i brakowaniu,
a następne w zakresie w jakim wymagają tego przepisy o archiwizacji są przekazywane do archiwum.

  1. Dostęp do danych osobowych

Dostęp do Państwa danych osobowych mają pracownicy i współpracownicy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Ponadto Państwa dane osobowe są powierzane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z obsługą i rozwojem systemów IT, i udostępniane instytucjom kontrolującym Zamawiającego na mocy obowiązujących przepisów (np.: NIK, CUPT, CBA) oraz innym podmiotom uczestniczącym w postępowaniu o zamówienie publiczne lub występującym do Zamawiającego o wgląd do dokumentów na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej

W ramach funkcjonowania systemów teleinformatycznych Administratora dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego. Podstawą takiego przekazania są standardowe klauzule umowne (art. 46 ust. 2 lit c RODO). Szczegółowe informacje
na temat warunków przekazania Państwa danych osobowych do państw trzecich możne udzielić Inspektor Ochrony Danych – kontakt
iod@gddkia.gov.pl

  1.  Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do danych osobowych i ich sprostowania

Realizując to prawo, możecie Państwo zwrócić się do Administratora z pytaniem m.in. o to czy przetwarza on Państwa dane osobowe, jakie dane osobowe przetwarza i skąd je pozyskał, a także jaki jest cel przetwarzania, jego podstawa prawna oraz jak długo dane te będą przetwarzane.

W przypadku, gdy przetwarzane dane okażą się nieaktualne, możecie Państwo zwrócić się do Administratora z wnioskiem o ich aktualizację.

  1. prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 18 RODO

Ograniczenie przetwarzania danych osobowych powoduje, że Administrator może jedynie przechowywać dane osobowe. Nie może on przekazywać tych danych innym podmiotom, modyfikować ich ani usuwać.

Ograniczanie przetwarzania danych osobowych ma charakter czasowy i trwa
do momentu dokonania przez Administratora oceny, czy dane osobowe są prawidłowe, przetwarzane zgodnie z prawem oraz niezbędne do realizacji celu przetwarzania.

Ograniczenie przetwarzania danych osobowych następuje także w przypadku wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu rozpatrzenia przez Administratora tego sprzeciwu.

  1. prawo żądania usunięcia danych osobowych - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art.  17 RODO

Żądanie usunięcia danych osobowych realizowane jest m.in. gdy dalsze przetwarzanie danych nie jest już niezbędne do realizacji celu w jakim zostały zebrane lub dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem. Szczegółowe warunki korzystania z tego prawa określa art. 17 RODO.

  1. prawo otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie, przenoszenia tych danych do innych administratorów
    lub żądania, o ile jest to technicznie możliwe, przesłania ich przez administratora innemu administratorowi - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych
    jest realizacja umowy z osobą, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
  2. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych -
    w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

Wniesienie sprzeciwu powoduje zaprzestanie przetwarzania danych osobowych przez Administratora, chyba że wykaże on istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw
i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń.

  1. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.

 

 

Materiały

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
INFORMACJA​_O​_UDZIELENIU​_ZAMÓWIENIA​_monitoring​_ornitologiczny.pdf 0.11MB
Ogłoszenie
Ogloszenie.pdf 0.28MB
OPZ
OPZ.PDF 0.43MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.pdf 0.61MB
Formularz ofertowy
Formulrz​_ofertowy.docx 0.01MB
Potencjał kadrowy
POTENCJAŁ​_KADROWY.DOCX 0.02MB
Doświadczenie
DOŚWIADCZENIE.DOCX 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.02.2022 15:10 Hetmaniak Sławomir
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Monitoring ornitologiczny wraz z oceną w zakresie wpływu Drogi Ekspresowej S5 Odcinek 4 3.0 19.05.2022 12:56 Łukasz Marchwant
Monitoring ornitologiczny wraz z oceną w zakresie wpływu Drogi Ekspresowej S5 Odcinek 4 2.0 25.04.2022 14:46 Łukasz Marchwant
Monitoring ornitologiczny wraz z oceną w zakresie wpływu Drogi Ekspresowej S5 Odcinek 4 1.0 25.02.2022 15:10 Hetmaniak Sławomir

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}