W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

13.10.2022

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: esztejka@gddkia.gov.pl

do dnia 21.10.2022 r. do godziny 09:00.

Osoba prowadząca sprawę:  Ewa Sztejka, tel. 52 32 34 533                                                                                                                         

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 21.10.2022 r. do godziny 09:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

 Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
ZAWIADOMIENIE​_O​_WYNIKACH​_POSTĘPOWANIA.pdf 0.07MB
Odpowiedź do postępowania 20.10.2022
Odpowiedź​_do​_postępowania​_Dostawa​_materiałów​_biurowych.pdf 0.10MB
formularz cenowy 20102022
formularz​_cenowy​_20102022.xls 0.14MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.09MB
OPZ
OPZ.pdf 0.05MB
2. Formularz ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3. formularz cenowy
3​_formularz​_cenowy.xls 0.09MB
Projekt umowy
Projekt​_umowy.pdf 0.07MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2022 14:45 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 4.0 02.01.2023 13:30 Łukasz Marchwant
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 3.0 21.10.2022 11:12 Łukasz Marchwant
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 2.0 20.10.2022 16:53 Łukasz Marchwant
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 1.0 13.10.2022 14:45 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}