W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zapisz się na test na koronawirusa (SARS-CoV-2)

Odpowiedz na kilka prostych pytań.

Otrzymasz odpowiednie informacje.

Kogo chcesz zapisać?

Teraz możesz zapisać się na test przez Internet. Jeżeli podejrzewasz, że masz koronawirusa, wypełnij prosty formularz kwalifikacyjny.

Jeśli zakwalifikujesz się na test, umów się na wymaz przez formularz internetowy lub zamów rozmowę z konsultantem. 

Wypełnij formularz

Informacje:

Jak to działa 

Aby otrzymać zlecenie online, musisz zalogować się przez profil zaufany i wypełnić formularz. Zobacz, jak założyć profil zaufany. Zlecenie zostanie wystawione automatycznie w ciągu godziny.

Uwaga! Formularz mogą wypełnić osoby, które ukończyły 18 lat.

Co musisz zrobić
 

  1. Kliknij Wypełnij formularz kwalifikacyjny.
  2. Po wypełnieniu formularza, otrzymasz informację, czy kwalifikujesz się na test w kierunku SARS-CoV-2. 
  3. Jeśli tak, wybierz opcję zlecenie online
  4. Zaloguj się przez profil zaufany.
  5. Uzupełnij dane. Potrzebny ci będzie dokument tożsamości.
  6. Wyślij zgłoszenie. Po wysłaniu zgłoszenia automatycznie zostanie wystawione zlecenie na test. 
  7. Po wystawieniu zlecenia na test, otrzymasz SMS. Jeśli w twojej okolicy będzie wolny termin, w wiadomości dostaniesz propozycję miejsca i godziny. Jeśli nie, w wiadomości otrzymasz link do systemu eKolejka, w którym możesz samodzielnie wybrać miejsce i termin wymazu. 

Pamiętaj! Jeśli otrzymasz konkretny termin wymazu, przyjdź punktualnie, żeby uniknąć czekania w kolejce.
Informacje o systemie eKolejka
Wykaz punktów wymazowych.

  1. Wynik testu znajdziesz na Internetowym Koncie Pacjenta.
     

Co dalej?  

Jeśli masz pozytywny wyniku testu, skontaktuj się ze swoim lekarzem POZ. Lekarz oceni twój stan zdrowia i ustali dalsze kroki. Rejestr placówek POZ. 

Możesz skorzystać też z programu Domowej Opieki Medycznej. Zainstaluj aplikację PulsoCare, aby Centrum Kontaktu mogło monitorować twój stan zdrowia.  

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 792 211 919.
Infolinia działa codziennie w godzinach: 7:00–22:00 (koszt połączenia telefonicznego zgodny ze stawką operatora). 

Jak to działa 

Możesz otrzymać zlecenie na test podczas rozmowy z konsultantem Domowej Opieki Medycznej. Wypełnij formularz i poczekaj na telefon. Konsultant wystawi ci zlecenie. 

Konsultanci Domowej Opieki Medycznej pracują w godzinach: 8.00–18.00 (również w weekendy i święta). Formularze złożone po 18.00 będą obsługiwane w miarę możliwości kolejnego dnia.

Uwaga! Formularz mogą wypełnić osoby, które ukończyły 18 lat.

Co musisz zrobić
 

  1. Kliknij Wypełnij formularz kwalifikacyjny.
  2. Po wypełnieniu formularza, otrzymasz informację, czy kwalifikujesz się na test w kierunku SARS-CoV-2. 
  3. Jeśli tak, wybierz opcję zlecenie przez konsultanta
  4. Uzupełnij dane. Potrzebny ci będzie dokument tożsamości.
  5. Wyślij zgłoszenie.
  6. Konsultant Domowej Opieki Medycznej zadzwoni do ciebie i wystawi ci zlecenie podczas rozmowy. Konsultant podejmuje dwie próby kontaktu.
  7. Po wystawieniu zlecenia na test, otrzymasz SMS. Jeśli w twojej okolicy będzie wolny termin, w wiadomości dostaniesz propozycję miejsca i godziny. Jeśli nie, w wiadomości otrzymasz link do systemu eKolejka, w którym możesz samodzielnie wybrać miejsce i termin wymazu.

Pamiętaj! Jeśli otrzymasz konkretny termin wymazu, przyjdź punktualnie, żeby uniknąć czekania w kolejce.
Informacje o systemie eKolejka
Wykaz punktów wymazowych.

  1. Wynik testu znajdziesz na Internetowym Koncie Pacjenta.
     

     

Co dalej?  

Jeśli masz pozytywny wyniku testu, skontaktuj się ze swoim lekarzem POZ. Lekarz oceni twój stan zdrowia i ustali dalsze kroki. Rejestr placówek POZ. 

Możesz skorzystać też z programu Domowej Opieki Medycznej. Zainstaluj aplikację PulsoCare, aby Centrum Kontaktu mogło monitorować twój stan zdrowia.  

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 792 211 919.
Infolinia działa codziennie w godzinach: 7:00–22:00 (koszt połączenia telefonicznego zgodny ze stawką operatora). 

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2021 13:28

Instytucja odpowiedzialna za usługę: Ministerstwo Zdrowia

Twoje odpowiedzi

Zacznij od początku