W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

#AkcjaEdukacja zakończona!

Zespół GovTech Polska od marca współorganizował #AkcjaEdukacja, kampanię zachęcają uczniów i nauczycieli do korzystania z nowoczesnych narzędzi technologicznych podczas zdalnej nauki oraz do zostawania w domach.

Napis Podsumowanie#AkcjiEdukacji na białym tle z grafiką kliszy zdjęciowej, wykresu oraz czerwonego monitora z przyciskiem play. W prawym górnym rogu logo akcji edukacja - czerwony dach, napis akcja edukacja a na dole kontur czarnej otwartej książki.

Współorganizatorami akcji byli Ministerstwo Cyfryzacji oraz Naukowa Akademicka Sieć Komputerowa (NASK). Do akcji włączyło się wiele znanych osób, firm oraz instytucji, pokazując jak ważna jest dobrej jakości nauka oraz bezpieczeństwo.

W ramach akcji została uruchomiona platforma gov.pl/zdalnelekcje, na której można znaleźć materiały edukacyjne dla klas, przykładowe plany lekcji oraz katalog bezpłatnych narzędzi pozwalających na zbudowanie „zdalnej klasy”. Platforma zawiera dziesiątki tysięcy podręczników i innych dokumentów, setki tysięcy godzin nagrań audio i wideo. Otrzymano 380 pełnych zgłoszeń do formularza, w którym każdy mógł zaproponować narzędzia lub materiały edukacyjne do dodania do strony gov.pl/zdalnelekcje. 

Do akcji włączyli się edukatorzy, influencerzy, dostawcy narzędzi, sportowcy, znane osobistości oraz instytucje. Wśród nich Crazy Nauka oraz Rzecznicy Nauki (edukatorzy), Paulina Mikuła, Dawid Myśliwiec, Astrofaza (influencerzy), Google, Microsoft, Amazon.com, Universality (dostawcy narzędzi), Orlen Team, Legia Warszawa (sportowcy), Pierwsza Dama RP, Marek Kamiński (znane osobistości) oraz Ministerstwo Finansów (instytucje).  

Akcja odbiła się szerokim echem na Facebooku. Zasięg postów #AkcjiEdukacji na Facebooku przekroczył 126 tysięcy. Samo wydarzenie na Facebooku dotarło do 41 tysięcy osób. W ramach akcji opublikowano 31 filmów o łącznym o łącznej długości 371 minut. Największy zasięg opublikowanego w ramach akcji materiału przekroczył 184 tysiące osób. 

Dziękujemy partnerom i współorganizatorom za dobrą współpracę! 

{"register":{"columns":[]}}