W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostępność dla osób z niepełnosprawnością

Dostępność budynków Ministerstwa Infrastruktury dla osób z niepełnosprawnością

Budynek

Ministerstwo Infrastruktury zajmuje cztery budynki zlokalizowane przy ul. Chałubińskiego.
Są one częściowo przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wejście główne do budynku A umożliwia wjazd osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Wejście do budynku B, dedykowane tylko dla pracowników Ministerstwa, wyposażone jest w podjazd dla wózków.
Dostęp do recepcji oraz pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w bud. A umożliwia platforma oraz rozkładane na schodach podesty. Szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach Ministerstwa są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,  Problemy może stwarzać dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na tzw. wysokim parterze w budynku A - dostęp jedynie po schodach.
Obsługa interesantów komórek organizacyjnych zlokalizowanych na tej kondygnacji realizowana jest poprzez zejście pracownika na recepcję główną.

Parking

Przed budynkami A i B Ministerstwa znajdują się ogólnodostępne oznakowane miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Windy

We wszystkich budynkach Ministerstwa windy są przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadają przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre windy - syntezator mowy.

Toalety

Toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdują się w budynku
A (parter), w oficynie przy budynku A (parter), w budynku B (parter).

Kontakt w języku migowym

Osobom mającym trudności w komunikowaniu się i wymagającym w związku z tym wsparcia w kontaktach, Ministerstwo Infrastruktury stwarza możliwość skorzystania przy załatwianiu  spraw z pomocy tłumaczy języka migowego.

Zasady wideo rozmowy

Dostępność usługi

  1. Usługa jest dostępna w dni robocze w godzinach 8:15-16:15.
  2. Do prawidłowego funkcjonowania usługi nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa z zainstalowaną aktualną wtyczką Flash. Komputer powinien być wyposażony w kamerę, głośniki lub słuchawki oraz mikrofon. UWAGA: Przy nawiązywaniu połączenia należy zatwierdzić dostęp do kamery i mikrofonu, jeśli przeglądarka lub aplikacja wyświetli okienko z taką prośbą.

Polityka ochrony prywatności

  1. Doradca ma prawo zakończyć rozmowę i zablokować dostęp do usługi, jeżeli podczas rozmowy zostaną użyte niecenzuralne słowa lub strój czy zachowanie Klienta będą niestosowne.
  2. Przestrzegamy przed nieuprawnionym rozpowszechnianiem wizerunku Doradcy zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późniejszymi zmianami.

Numer kontaktowy w sprawie skorzystania z Wideotłumacza podczas wizyty w urzędzie:

+48 502 692 987 (wyłącznie do SMS i MMS)

W treści SMS należy zawrzeć:
1.    Imię i nazwisko
2.    Czego sprawa dotyczy
3.    Termin spotkania w siedzibie Ministerstwa
Kontakt w języku migowym