W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy - Ambasada RP w Ottawie

14.12.2021

oferta pracy

OFERTA PRACY

Numer ogłoszenia: AMB. OTTA.1/2021

Data ukazania się ogłoszenia: 08.12.2021 r.

Nazwa oferowanego stanowiska: ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Finansowym.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu/miejsce pracy: Ambasada RP w Ottawie, 443 Daly Ave, Ottawa ON, K1N 6H3

Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy: obsługa kancelarii jawnej urzędu, obsługa kasy urzędu, udział w organizacji przyjęć oficjalnych urzędu, zbieranie ofert usługowych, sprzedażowych z rynku lokalnego, kontakt z firmami zewnętrznymi itp.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

1. Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym,

2. Znajomość obsługi biurowych systemów informatycznych MS Office w szczególności MS Word oraz MS Excel.

3. Umiejętność: współpracy, negocjowania, podejmowania decyzji.

4. Zorientowanie na osiąganie celów.

5. Samodzielność i inicjatywa.

6. Posiadanie obywatelstwa polskiego.

7. Korzystanie z pełni praw publicznych.

8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo

skarbowe.

Osoby zainteresowane ww. ofertą proszone są o przesłanie swojego CV:

- pocztą na adres urzędu Ambasada RP w Ottawie, 443 Daly Ave, Ottawa ON, K1N 6H3,

- lub e-mailem na adres: ottawa.amb.sekretariat@msz.gov.pl

do dnia 31.12.2021 r.

{"register":{"columns":[]}}