W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!

W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 12.30 - 15.00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Miejskiego tel. (32) 358 37 10.

W KOMENDZIE MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-KADROWY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 7.30-15.30. TELEFON KONTAKTOWY (32) 358 37 25, (32) 358 37 26

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Wojewódzka 11, 40-026 Katowice
– osobiście w sekretariacie KM PSP przy ul. Wojewódzkiej 11 w godz. 7.30-15.30
– za pośrednictwem  ePUAP: /PSPKatowice/SkrytkaESP;
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sekretariat@strazpozarna.katowice.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (32) 358 37 08
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Wydziałem Organizacyjno-Kadrowym pod nr. tel. (32) 358 37 25, (32) 358 37 26.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 13:57 mł.asp. Sebastian Lis
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sebastian Lis
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 12.02.2021 15:00 mł.asp. Sebastian Lis
Skargi i wnioski 2.0 10.12.2020 00:02 mł.asp. Sebastian Lis
Skargi i wnioski 1.0 07.12.2020 13:57 mł.asp. Sebastian Lis

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}