W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Utrudnienia i niedogodności obowiązujące w KM PSP Koszalin dla petentów w związku z pandemią koronawirusa COVID-19

COVID-19 SARS-CoV-2

Z uwagi na obecną sytuację sanitarno–epidemiologiczną na terenie kraju oraz celem zapobieżenia transmisji rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19, informuję że od 18 maja 2020 r. do odwołania w KM PSP Koszalin zostały zmienione zasady obsługi petentów.  Aktualizacja niżej wymienionych zasad obsługi petenta od dnia 1 września 2021 r.

1. Ograniczenie wizyt interesantów w siedzibie KM PSP Koszalin do 1 petenta na 1 stanowisko pracy, w godzinach od 730 do 1530 po spełnieniu niżej określonych wymagań: 

  1. petent informuje, gdzie (do kogo) zamierza się udać lub jaką sprawę chce załatwić (po uprzednio umówionej wizycie),
  2. strażak dyżurny prosi petenta o dezynfekcje rąk i przebywanie na terenie KM w maseczce zasłaniającej nos i usta oraz informuje pracownika Komendy, który schodzi i prowadzi petenta do siebie lub wyznaczonej sali, celem załatwienia sprawy.

2. Przy wejściu do Komendy udostępniono skrzynkę podawczą, do której można składać dokumenty – bez potwierdzenia wpływu na kopii.

3. Dokumentacja wpływu może zostać potwierdzona przez pracownika KM PSP w Koszalinie (sekretariat) po zgłoszeniu takiej woli strażakowi dyżurnemu, który poinformuje odpowiednią osobę , a ta potwierdzi wpływ dokumentu przy stanowisku strażaka dyżurnego (główne wejście do KM PSP Koszalin)

4. Rekomenduje się składanie dokumentów należących do właściwości komendy za pomocą:

- operatorów pocztowych,

- krzynki podawczej / KM PSP Koszalin / domyślna,

- poczty elektronicznej sekretariat@kmpsp.koszalin.pl,

- faksu (94) 345 52 50,

- pod numerem telefonu (94) 345 52 00.