W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje ogólne BPP

bpp

 

Branżowy program promocji polskich specjalności żywnościowych

„Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki –  Brand”

 

Logo BPP Uprzejmie informujemy, że Agencja Rynku Rolnego podpisała umowę z Ministerstwem Rozwoju w ramach realizowanego przez MR projektu systemowego pn. „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Dla ARR jest to kontynuacja programu realizowanego w latach 2012-2015 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Branżowy program promocji branży polskich specjalności żywnościowych).

 

Celem projektu jest upowszechnianie przekazu o innowacyjności i wysokiej jakości polskich produktów oraz kontynuacja budowania pozytywnego wizerunku Polski i polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych.

 

Działania promocyjne, w ramach których promowana będzie cała branża spożywcza oraz polska gospodarka.

W katalogu działań promocyjnych branży spożywczej, wspieranych przez MR, znajdują się imprezy targowo-wystawiennicze, wydawanie publikacji i katalogów dystrybuowanych podczas tych imprez, misje przyjazdowe dla dziennikarzy i kontrahentów, publikacje w zagranicznej prasie, warsztaty kulinarne dla zagranicznych dziennikarzy i blogerów. Wśród konkretnych działań należy wymienić wystąpienia na targach ANUGA 2017 w Kolonii oraz SIAL Paris 2018 w roli kraju partnerskiego oraz organizację wystawy polskiej żywności na giełdzie spożywczej Rungis pod Paryżem w maju 2017 i 2018 roku. Polscy przedsiębiorcy będą też obecni na stoiskach narodowych na szeregu imprez targowych w Chinach, Indiach, Wietnamie oraz Republice Południowej Afryki.

 

Nazwa targów

Miejsce

Termin

SIAL China 2017

Szanghaj, Chiny

maj 2017

SIAL China 2018

Szanghaj, Chiny

maj 2018

Annapoorna World of Food India 2017

Mumbaj, Indie

wrzesień 2017

Annapoorna World of Food India 2018

Mumbaj, Indie

wrzesień 2018

Africa’s Big 7 2017

Johannesburg, RPA

czerwiec 2017

Africa’s Big 7 2018

Johannesburg, RPA

czerwiec 2018

VIETFOOD & BEVERGE 2017

Ho Chi Minh, Wietnam

sierpień 2017

VIETFOOD & BEVERGE 2018

Ho Chi Minh, Wietnam

sierpień 2018

Anufood  2017

Pekin, Chiny

listopad 2017

Anufood 2018

Pekin, Chiny

listopad 2018

SIAL Paris International Food Exhibition 2016

Paryż, Francja

październik 2016

SIAL Paris International Food Exhibition 2018

Paryż, Francja

październik 2018

ANUGA 2017

Kolonia, Niemcy

październik 2017

 

W ramach organizowanych narodowych stoisk informacyjnych ARR będzie musiała zapewnić przedsiębiorcom:

  • możliwość bezpłatnego korzystania z miejsca do odbywania spotkań z kontrahentami;
  • możliwość korzystania z usług informacyjnych obsługi stoiska informacyjnego o produktach i lokalizacji firmy;
  • możliwość zaprezentowania filmu reklamowego firmy na urządzeniach multimedialnych zainstalowanych na stoisku informacyjnym;
  • możliwość zorganizowania pokazu/prezentacji oferty firmy na stoisku informacyjnym.

Miejscem, w którym docelowo ma skupić się koordynacja systemu promocji polskiej gospodarki jest portal www.trade.gov.pl

Opracowano na podstawie materiałów źródłowych Ministerstwa Rozwoju

{"register":{"columns":[]}}