W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obowiązek informacyjny w związku z postępowaniem administracyjnym

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art.14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej Rozporządzeniem, informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku, z siedzibą przy ul. Traugutta 7, 57-300 Kłodzko,  e-mail: kpklodzko@kwpsp.wroc.pl zwany dalej Organem PSP.
  2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel. 71 368221 lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław.
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadania ustawowego Organu PSP w związku z prowadzonym przez tutejszy organ postępowaniem administracyjnym, którego Pani/Pan jest stroną/uczestnikiem, mającym na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora, np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji. Administrator przetwarza dane osobowe także w ramach współadministrowania podczas przetwarzania danych osobowych. Zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów publikowana jest na ich stronach internetowych i umieszczona w siedzibie Administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, osoby, której dotyczy przedmiot działań Organu PSP, właściwych jednostek lub urzędów, stron postępowania administracyjnego lub źródeł publicznie dostępnych.
  6. Kategoriami przetwarzanych danych osobowych są dane teleadresowe, identyfikacyjne oraz takie, które wynikają lub są powiązane z prowadzonym postępowaniem administracyjnym.
  7. Pani/Pana dane   osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje właściwe zarządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie o przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę.
  9. W przypadku danych osobowych pozyskiwanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, ich podanie przez Panią/Pana jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa.
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.05.2023 14:46 Elżbieta Łazikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Specjalista Ochrony Danych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obowiązek informacyjny w związku z postępowaniem administracyjnym 3.0 01.08.2023 14:17 Elżbieta Łazikowska
Obowiązek informacyjny w związku z postępowaniem administracyjnym 2.0 01.08.2023 13:53 Elżbieta Łazikowska
Obowiązek informacyjny w związku z postępowaniem administracyjnym 1.0 08.05.2023 14:46 Elżbieta Łazikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}