W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie lub upoważniony zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 14:00 - 16:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta wojewódzkiego PSP. Telefon kontaktowy (76) 8461841.
 
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie koordynacją rozpatrywania skarg
i wniosków zajmuje się Sekcji ds. Organizacyjno – Kadrowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Telefon kontaktowy (76) 8461841.

 

Skargi/wnioski można składać:
 

  •   listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP we Lubinie ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin,
     
  • osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Lubinie
    ul. Ścinawska 21; 59-300 Lubin w godz. 7:30-15:30,
     
  • za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
     
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kplubin@kwpsp.wroc.pl,
     
  • faxem na nr (76) 8461841,
     
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Sekcją ds. Organizacyjno – Kadrowych. Telefon kontaktowy  (76) 8461841.

 
Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.
 

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  •    imię i nazwisko wnoszącego,
     
  •    dokładny adres do korespondencji.


Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

W roku 2019 do   Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie nie wpłynęły  skargi i wnioski.