W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie.

Komenda Powiatowa PSP w Pruszkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie.

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-25
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie
  • Adres: ul. Stanisława Staszica 4, 05-800 Pruszków
  • E-mail: kancelaria@straz.pruszkow.pl
  • Telefon: (22) 758 72 16

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:

  • napisać pismo/ złożyć wniosek na adres: Komenda Powiatowa PSP w Pruszkowie, ul. Stanisława Staszica 4, 05-800 Pruszków,
  • wysłać e-mail na adres: pruszkow@mazowsze.straz.pl
  • elektronicznie za pomocą platformy ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
  • zadzwonić przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: (22) 758 72 16
  • spotkać się osobiście w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4, na parterze przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Pruszkowie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

 

Informacja dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu i osób starszych:

  • Do wejścia głównego budynku Komendy Powiatowej PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4 w Pruszkowie można się dostać chodnikiem; wejście przez furtkę przy bramie od ul. Stanisława Staszica 4).
  • Dla osób na wózkach inwalidzkich w budynku KP PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4 dostosowane architektonicznie są korytarze i pomieszczenia znajdujące się na parterze przy wejściu głównym.
  • W budynku jest winda, które znajdują się na wprost wejścia głównego.
  • Osoby z niepełnosprawnością narządów ruchu i osoby starsze przyjmowane są w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszicaj 4, na parterze przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Pruszkowie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

 

Informacja dla osób niewidzących lub słabowidzących:

Aby skutecznie załatwić sprawę w naszym urzędem osoby niewidzące lub słabowidzące mogą złożyć dokumenty, za pośrednictwem osób trzecich, w kancelarii Komendy Powiatowej PSP w Pruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4, na parterze przy wejściu głównym, przesłać dokumenty na adres e-mail pruszkow@mazowsze.straz.pl lub elektronicznie za pomocą platformy ePUAP - adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/

  • Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą umówić się na wizytę telefonicznie pod numerem tel. (22) 758 72 16 lub osobiście w kancelarii Komendy Powiatowej PSP wPruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4, na parterze przy wejściu głównym.
  • Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą spotkać się osobiście w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP wPruszkowie przy ul. Stanisława Staszica 4, na parterze przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Pruszkowie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

Materiały

Raport dostępności KP PSP Pruszków 2021
Raport​_dostępności​_KP​_PSP​_Pruszków​_2021.pdf 0.11MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności KP PSP w Pruszkowie 2024-2025
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_KP​_PSP​_w​_Pruszkowie​_2024-2025.pdf 0.56MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.04.2022 14:29 st. kpt. Sebastian Dudziński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Sebastian Dudziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 3.0 02.04.2024 12:55 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 2.0 29.03.2024 15:32 mł. bryg. Sebastian Dudziński
Deklaracja dostępności 1.0 15.04.2022 14:29 st. kpt. Sebastian Dudziński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}