W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista/główny specjalista w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT - rekrutacja zakończona

14.07.2022

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko starszego specjalisty/głównego specjalisty w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT.

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego Biura KRRiT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami;
  • Udział w przygotowaniu nowelizacji wewnętrznych aktów prawnych ( instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej, rzeczowego wykazu akt);
  • Współpraca z Archiwum Akt Nowych w zakresie dokumentacji wytwarzanej przez Biuro KRRiT;
  • Współpraca z Kancelarią Ogólną Biura KRRiT w zakresie funkcjonowania Składu Chronologicznego i Składu Informatycznych Nośników Danych;
  • Prowadzenie instruktaży dla pracowników komórek organizacyjnych Biura KRRiT w zakresie postępowania i prawidłowego stosowania przepisów obowiązującej instrukcji kancelaryjnej oraz innych przepisów dotyczących działania archiwum;
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: starszy specjalista - wyższe; główny specjalista – wyższe magisterskie;
  • Staż pracy: starszy specjalista - min. 4 lata; główny specjalista – min. 7 lat;
  • Doświadczenie zawodowego w obszarze archiwum – min. 1 rok;
  • Wiedza specjalistyczna w zakresie funkcjonowania archiwów;
  • Znajomość przepisów prawa obowiązujących w archiwach oraz administracji publicznej (Kodeks postępowania administracyjnego);
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz formułowania jasnych precyzyjnych wypowiedzi;
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i umiejętność współpracy;
  • Dbałość o jakość wykonywanych zadań;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów.
  • na adres mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl
  • za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego
  • pocztą tradycyjną na adres:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa;

  • lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie: „Rekrutacja /Starszy Specjalista/Główny Specjalista – Gabinet Dyrektora Biura/".

Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną
lub e-mailową.

Szczegóły oferty:

 

Materiały

Starszy specjalista/główny specjalista w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT
Archiwista​_7​_22.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.07.2022 13:59 tbrykczynska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aneta Marzec
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista/główny specjalista w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT - rekrutacja zakończona 3.0 29.08.2022 14:15 kczuczman
Starszy specjalista/główny specjalista w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT 2.0 15.07.2022 09:03 kczuczman
Starszy specjalista/główny specjalista w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT 1.0 14.07.2022 13:59 tbrykczynska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}