W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Petycja w sprawie doręczeń korespondencji w postępowaniu administracyjnym

Petycja złożona z wyrażeniem zgody przez autora na ujawnienie danych osobowych. Autor postuluje m. in. wprowadzenie (obok obowiązku meldunkowego) również obowiązku zgłoszenia miejsca zamieszkania do celów doręczania korespondencji.

Petycja została przekazana do MSWiA przez Prezesa Rządowego Centrum Legislacji w dniu 7 stycznia 2020 r. ze wskazaniem właściwości MSWiA odnoszącej się do pkt 3 złożonej petycji.

W dniu 17 lutego 2020 r. udzielono odpowiedzi podmiotowi wnoszącemu.
 

Materiały

Petycja w sprawie doręczeń korespondencji w postępowaniu administracyjnym
zalącznik​_4​_12​_2019.pdf 0.82MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.02.2020 11:43 Joanna Ćmiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Ministra
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Petycja w sprawie doręczeń korespondencji w postępowaniu administracyjnym 2.0 29.10.2020 14:33 Magdalena Jakubiak
Petycja w sprawie doręczeń korespondencji w postępowaniu administracyjnym 1.0 27.02.2020 11:43 Joanna Ćmiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}