Uruchomienie systemu OSF – składanie wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi)
09.06.2020
Uprzejmie przypominamy, że w systemie OSF od 8 czerwca 2020 r. można składać wnioski o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).
Termin na składanie wniosków upływa 31 sierpnia 2020 r. Po tym terminie Wnioskodawcy nie będą mieli możliwości wysłania wniosku w OSF.
Aby złożyć wniosek o przyznanie dotacji, należy:
- wypełnić i wysłać formularz w systemie OSF,
- wygenerować w systemie „wersję dla Ministerstwa” – obejmuje ona wyłącznie część A wniosku, zawierającą informację, o jaką dotację ubiega się Wnioskodawca, oświadczenie kierownika podmiotu o zgodności danych podanych w systemie OSF ze stanem faktycznym i prawnym.
Wygenerowaną część A wniosku („wersja dla Ministerstwa”) należy opatrzyć podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym Kierownika wnioskodawcy lub osoby przez niego upoważnionej i wysłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej ministra: /MNISW/SkrytkaESP
albo
wydrukować, a następnie podpisać i przesłać na adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego; ul. Wspólna 1/3; 00-529 Warszawa.
Wnioski, które nie wpłyną do Ministerstwa w terminie do dnia 31 sierpnia 2020 r., pozostaną bez rozpoznania.