W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

3025-7.262.2.2021 - Zaproszenie do składania ofert: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego

3025-7.262.2.2021 - rozstrzygnięcie postępowania

29.09.2021

3025-7.262.2.2021 - rozstrzygnięcie postępowania

Prokuratura Okręgowa w Zamościu informuje, że w postępowaniu na Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego jako jedyna wpłynęła oferta od Orange S.A. z siedzibą Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa.

Materiały

3025-7.262.2.2021 - rozstrzygnięcie
3025-726222021​_29092021.pdf 0.38MB
3025-7.262.2.2021 - informacja dla wszystkich wykonawców z dnia 20.09.2021 r.

20.09.2021

Informacja dla wszystkich Wykonawców z dnia 20.09.2021 r.

Do wszystkich Wykonawców

Prokuratura Okręgowa w Zamościu informuje, że w dokumentacji postępowania nastąpiła pomyłka w oszacowaniu liczby łączy ISDN BRA. Prawidłowa liczba łączy ISDN BRA w trakcie trwania umowy będzie wynosiła 720 (30x24).

            W związku z powyższym uległ zmianie Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy oraz Wykaz zasobów, które to pliki w wersji poprawionej Zamawiający umieszcza do wiadomości wszystkich Wykonawców pod niniejszym pismem.

Materiały

3025-7.262.2.2021 - informacja dla wszystkich wykonawców
3025-726222021​_20092021.pdf 0.17MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 1, wykaz zasobów (wersja z 20.09.2021 r.)
Załącznik​_1​_Wykaz​_zasobów​_po​_modyfikacji​_20092021.xls 0.09MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 3, formularz ofertowy (wersja z 20.09.2021 r.)
Zalacznik​_3​_Formularz​_ofertowy​_20092021.docx 0.02MB
3025-7.262.2.2021 - Zaproszenie do składania ofert (wersja z 15.09.2021)

15.09.2021

Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, numer postępowania: 3025-7.262.2.2021

Zaproszenie do składania ofert po uwzględnieniu pytań wykonawcy (wersja z dnia 15.09.2021 r.)

Rozdział I.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO

    1. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM

Prokuratura Okręgowa w Zamościu

ul. Orla 2, 22-400 Zamość                                   

NIP: 9221244745                                                                     

REGON: 950221033

Strona internetowa: https://www.gov.pl/web/po-zamosc

 

  1. II.
    TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, z uwagi na szacowaną wartość zamówienia, prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
 

  1. III.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla niżej wymienionych jednostek prokuratur okręgu zamojskiego:
    1. Prokuratura Okręgowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Orla 2
    2. Prokuratura Rejonowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
    3. Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 29
    4. Prokuratura Rejonowa w Janowie Lubelskim, 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 19a
    5. Prokuratura Rejonowa w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
    6. Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. H. Dobrzańskiego 7
    7. Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 2
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne.
  3. Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wykaz obejmuje również dane historyczne za okres od 01.01.2021 do 31.06.2021 w zakresie ilości minut połączeń telefonicznych z podziałem na wychodzące i przychodzące.
  4. Przedmiotowa usługa realizowana będzie z wykorzystaniem stacjonarnych łączy POTS i ISDN w obiektach wymienionych w ust 1 pkt a-g.
  5. Przedmiotowa usługa obejmuje:
  1. zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych, niezbędnych do realizacji całości usług określonych w Załączniku nr 1;
  2. realizowanie połączeń telefonicznych.
  1. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia stanowiącym Istotne postanowienia umowy.
  2. Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia przysługuje prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów w następujących sytuacjach:
  1. Likwidacja, zmiana siedziby bądź utworzenie nowej jednostki prokuratury, o których Zamawiający w chwili obecnej nie ma wiedzy, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy.
  1. Cena jednostkowa abonamentu określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania będzie obowiązywać także w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opisanego w ust 7.
  2. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza przeprowadzić modernizację łączy w Prokuraturze Rejonowej w Janowie Lubelskim, polegającą na likwidacji 2 wskazanych przez siebie łączy analogowych.
  3. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza przenieść 2 łącza BRA (numery główne 84 638 38 97 i 84 639 28 87)  z Prokuratury Rejonowej w Zamościu do Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim.
  4. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza zlikwidować 2 wskazane przez siebie łącza BRA w Prokuraturze Rejonowej w Hrubieszowie oraz 1 łącze BRA (84 638 19 29) w Prokuraturze Rejonowej w Zamościu.
  5. Wszelkie zmiany opisane w ust. 7-11 będą realizowane poprzez pisemną informację, kierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy. Informacja ta będzie określała zakres,  ilości i rodzaje ewentualnych zmian, zwiększenia, zmniejszenia usług, termin realizacji oraz inne niezbędne informacje. Wszelka korespondencja w zakresie skorzystania z prawa opcji odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej pomiędzy osobami wskazanymi w umowie jako nadzorujące jej realizację. 
  6. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje usług dotyczących:
  1. łączy alarmowych (na których funkcjonuje numeracja alarmowa typu 112, 987, 999 etc.),
  2. dzierżawy/zakupu abonenckich centrali telefonicznych (PABX), modułów wyniesionych, kart wyposażenia centrali itp.,
  3. dzierżawy/zakupu modemów, bramek, urządzeń końcowych itp.,
  4. łączy dzierżawionych pomiędzy obiektami Jednostek (m.in. dla łączności resortowej) i/lub łączy dla łączności szyfrowanej,
  5. dostępu do Internetu,
  6. łączy na których świadczone są inne usługi tj. dostęp do Internetu/DSL, usługi pakietowe,
  7. usług telefonii stacjonarnej świadczonej w technologii SIP TRUNK.
  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. IV.

PODWYKONAWCY

  1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
  2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w Ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są one znane. W przypadku braku tej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
  3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  4. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.

 

    1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
        1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 01 grudnia 2021r.) do dnia 30 listopada 2023 roku, z zastrzeżeniem, że:
          1. umowa ulega rozwiązaniu w dniu 30 listopada 2023r. lub po wyczerpaniu maksymalnej wartości umowy określonej w umowie, w zależności co nastąpi jako pierwsze;
          2. przyłącza do sieci Wykonawcy do danej lokalizacji powinny zostać doprowadzone przed dniem 01 grudnia 2021r.
        2. Zamawiający wskazuje, że termin rozpoczęcia świadczenia usług w danej jednostce może ulec przesunięciu z uwagi na:
  1. uwarunkowania techniczne dotyczące wdrożenia usługi będącej przedmiotem zamówienia w Jednostce, w tym również związane ze zmianą lokalizacji Jednostki i możliwości technicznych świadczenia usługi w nowej lokalizacji, niezależne od Wykonawcy,
  1. V.
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia ich do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.). Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku powinien złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
  1. VI.
    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA
  1. Wykonawca może złożyć ofertę w wybrany przez siebie sposób:
    1. w wersji papierowej, przesłanej na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej opisem „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”

lub

    1. w wersji elektronicznej, jako załącznik do wiadomości e-mail, wysłanej na adres pdec@zamosc.po.gov.pl lub poczta@zamosc.po.gov.pl , ze wskazaniem w tytule wiadomości „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
  2. Na kompletną ofertą składają się następujące dokumenty:
    1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
    2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,

 

  1. TERMIN złożenia oferty upływa w dniu 28 września 2021r. o godz. 12.00

 

 

  1. VII.
     OTWARCIE OFERT
    1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
  1. Otwarcie ofert nastąpi 28 września 2021r., o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, w Wydziale VII Budżetowo – Administracyjnym pok. 54.
  1. VIII.
    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  1. IX.
    SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
  1. Łączna cena brutto oferty zostanie podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia
  2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje tabeli zamieszczonej w pkt 8 Formularza Ofertowego oraz wycenić wszystkie elementy zamówienia wymienione w tabeli. Brak pozycji lub niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
  3. W cenie jednostkowej za każdy abonament Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opłaty za wykonywane przez jednostkę połączenia krajowe stacjonarne i komórkowe oraz połączenia międzynarodowe stacjonarne i komórkowe w Strefie I (Unia Europejska i kraje Europejskiego Obszaru Gospodarczego), a także inne koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, w tym opłaty dotyczące utrzymania poszczególnych łączy oraz opłaty instalacyjne, konieczne do wykonania przedmiotu umowy, oraz ewentualne opusty i rabaty.
  4. Cena jednostkowa brutto określona przez Wykonawcę w ofercie za każdą usługę będzie stanowić podstawę do rozliczenia w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianie, z zastrzeżeniem zmian określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt 8 Formularza oferty w tabeli w kol. 4 ceny jednostkowej brutto za każdy wykazany abonament miesięczny. Wykonawca przemnoży zaoferowaną cenę jednostkową (kol. 4) przez liczbę abonamentów określoną w kol. 3 dla każdej pozycji i wskaże dla każdej pozycji wartość brutto w kol. 5. Tak wyliczone wartości brutto dla każdej pozycji po zsumowaniu stanowić będą cenę oferty brutto.
  6. Wartość umowy będzie wynikała z iloczynu liczby abonamentów oraz ceny jednostkowej brutto za dany abonament.
  7. Wykonawca określi cenę z dokładnością do setnych części złotego.
  8. Wartość brutto podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.
  9. Oferta musi zawierać cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwaną dalej „ceną brutto oferty” lub „ceną”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019r. poz. 178 z późn. zm.), tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Jednostka będzie obowiązana zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
  1. X.
    KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
    1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
        1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto oferty.
        2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.

.

Rozdział XII.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

  1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.

 

ROZDZIAŁ XIII.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu  informuje, że:

  1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: poczta@zamosc.po.gov.pl.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
  7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
  8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
  1. dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO  w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
  2. żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2  RODO 4);
  4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),  w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
  2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  1. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”

 

1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.

2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).

3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).

4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).

5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).

Materiały

3025-7.262.2.2021 Zaproszenie do składania ofert (wersja z 15.09.2021)
3025-726222021​_15092021.pdf 12.08MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 1, wykaz zasobów (wersja z 15.09.2021)
Załącznik​_1​_Wykaz​_zasobów​_po​_modyfikacji​_15092021.xls 0.09MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 2, istotne postanowienia umowy (wersja z 15.09.2021)
Załącznik​_nr​_2​_15092021.pdf 0.31MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 3, formularz ofertowy (wersja z 15.09.2021)
Załącznik​_nr​_3​_15092021.docx 0.02MB
3025-7.262.2.2021 - odpowiedzi na pytania wykonawcy (15.09.2021)
3025-726222021​_pytania​_15092021.pdf 3.26MB
3025-7.262.2.2021 - Zaproszenie do składania ofert (wersja z 14.09.2021)

14.09.2021

[NIEAKTUALNE] Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, numer postępowania: 3025-7.262.2.2021 [NIEAKTUALNE]

Zaproszenie do składania ofert, wersja z dnia 14 września 2021 r.

Rozdział I.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO

    1. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM

Prokuratura Okręgowa w Zamościu

ul. Orla 2, 22-400 Zamość                                   

NIP: 9221244745                                                                     

REGON: 950221033

Strona internetowa: https://www.gov.pl/web/po-zamosc

 

  1. II.
    TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, z uwagi na szacowaną wartość zamówienia, prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
 

  1. III.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla niżej wymienionych jednostek prokuratur okręgu zamojskiego:
    1. Prokuratura Okręgowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Orla 2
    2. Prokuratura Rejonowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
    3. Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 29
    4. Prokuratura Rejonowa w Janowie Lubelskim, 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 19a
    5. Prokuratura Rejonowa w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
    6. Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. H. Dobrzańskiego 7
    7. Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 2
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne.
  3. Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wykaz obejmuje również dane historyczne za okres od 01.01.2021 do 31.06.2021 w zakresie ilości minut połączeń telefonicznych z podziałem na wychodzące i przychodzące.
  4. Przedmiotowa usługa realizowana będzie z wykorzystaniem stacjonarnych łączy POTS i ISDN w obiektach wymienionych w ust 1 pkt a-g.
  5. Przedmiotowa usługa obejmuje:
  1. zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych, niezbędnych do realizacji całości usług określonych w Załączniku nr 1;
  2. realizowanie połączeń telefonicznych.
  1. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia stanowiącym Istotne postanowienia umowy.
  2. Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia przysługuje prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów w następujących sytuacjach:
  1. Likwidacja, zmiana siedziby bądź utworzenie nowej jednostki prokuratury, o których Zamawiający w chwili obecnej nie ma wiedzy, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy.
  1. Cena jednostkowa abonamentu określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania będzie obowiązywać także w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opisanego w ust 7.
  2. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza przeprowadzić modernizację łączy w Prokuraturze Rejonowej w Janowie Lubelskim, polegającą na likwidacji 2 wskazanych przez siebie łączy analogowych.
  3. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza przenieść 2 łącza BRA (numery główne 84 638 38 97 i 84 639 28 87)  z Prokuratury Rejonowej w Zamościu do Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim.
  4. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza zlikwidować 2 wskazane przez siebie łącza BRA w Prokuraturze Rejonowej w Hrubieszowie oraz 1 łącze BRA (84 638 19 29) w Prokuraturze Rejonowej w Zamościu.
  5. Wszelkie zmiany opisane w ust. 7-11 będą realizowane poprzez pisemną informację, kierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy. Informacja ta będzie określała zakres,  ilości i rodzaje ewentualnych zmian, zwiększenia, zmniejszenia usług, termin realizacji oraz inne niezbędne informacje. Wszelka korespondencja w zakresie skorzystania z prawa opcji odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej pomiędzy osobami wskazanymi w umowie jako nadzorujące jej realizację. 
  6. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje usług dotyczących:
  1. łączy alarmowych (na których funkcjonuje numeracja alarmowa typu 112, 987, 999 etc.),
  2. dzierżawy/zakupu abonenckich centrali telefonicznych (PABX), modułów wyniesionych, kart wyposażenia centrali itp.,
  3. dzierżawy/zakupu modemów, bramek, urządzeń końcowych itp.,
  4. łączy dzierżawionych pomiędzy obiektami Jednostek (m.in. dla łączności resortowej) i/lub łączy dla łączności szyfrowanej,
  5. dostępu do Internetu,
  6. łączy na których świadczone są inne usługi tj. dostęp do Internetu/DSL, usługi pakietowe,
  7. usług telefonii stacjonarnej świadczonej w technologii SIP TRUNK.
  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. IV.

PODWYKONAWCY

  1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
  2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w Ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są one znane. W przypadku braku tej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
  3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  4. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.

 

    1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
        1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 01 grudnia 2021r.) do dnia 30 listopada 2023 roku, z zastrzeżeniem, że:
          1. umowa ulega rozwiązaniu w dniu 30 listopada 2023r. lub po wyczerpaniu maksymalnej wartości umowy określonej w umowie, w zależności co nastąpi jako pierwsze;
          2. przyłącza do sieci Wykonawcy do danej lokalizacji powinny zostać doprowadzone przed dniem 01 grudnia 2021r.
        2. Zamawiający wskazuje, że termin rozpoczęcia świadczenia usług w danej jednostce może ulec przesunięciu z uwagi na:
  1. uwarunkowania techniczne dotyczące wdrożenia usługi będącej przedmiotem zamówienia w Jednostce, w tym również związane ze zmianą lokalizacji Jednostki i możliwości technicznych świadczenia usługi w nowej lokalizacji, niezależne od Wykonawcy,
  1. V.
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia ich do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.). Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku powinien złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
  1. VI.
    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA
  1. Wykonawca może złożyć ofertę w wybrany przez siebie sposób:
    1. w wersji papierowej, przesłanej na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej opisem „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
    2. w wersji elektronicznej, jako załącznik do wiadomości e-mail, wysłanej na adres pdec@zamosc.po.gov.pl lub poczta@zamosc.po.gov.pl , ze wskazaniem w tytule wiadomości „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
  3. Na kompletną ofertą składają się następujące dokumenty:
    1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
    2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,

 

  1. TERMIN złożenia oferty upływa w dniu 28 września 2021r. o godz. 12.00

 

 

  1. VII.
     OTWARCIE OFERT
    1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
  1. Otwarcie ofert nastąpi 28 września 2021r., o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, w Wydziale VII Budżetowo – Administracyjnym pok. 54.
  1. VIII.
    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  1. IX.
    SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
  1. Łączna cena brutto oferty zostanie podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia
  2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje tabeli zamieszczonej w pkt 8 Formularza Ofertowego oraz wycenić wszystkie elementy zamówienia wymienione w tabeli. Brak pozycji lub niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
  3. W cenie jednostkowej za każdy abonament Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opłaty za wykonywane przez jednostkę połączenia krajowe stacjonarne i komórkowe oraz połączenia międzynarodowe stacjonarne i komórkowe w Strefie I (Unia Europejska i kraje Europejskiego Obszaru Gospodarczego), a także inne koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, w tym opłaty dotyczące utrzymania poszczególnych łączy oraz opłaty instalacyjne, konieczne do wykonania przedmiotu umowy, oraz ewentualne opusty i rabaty.
  4. Cena jednostkowa brutto określona przez Wykonawcę w ofercie za każdą usługę będzie stanowić podstawę do rozliczenia w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianie, z zastrzeżeniem zmian określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt 8 Formularza oferty w tabeli w kol. 4 ceny jednostkowej brutto za każdy wykazany abonament miesięczny. Wykonawca przemnoży zaoferowaną cenę jednostkową (kol. 4) przez liczbę abonamentów określoną w kol. 3 dla każdej pozycji i wskaże dla każdej pozycji wartość brutto w kol. 5. Tak wyliczone wartości brutto dla każdej pozycji po zsumowaniu stanowić będą cenę oferty brutto.
  6. Wartość umowy dla każdej Jednostki będzie wynikała z iloczynu liczby abonamentów oraz ceny jednostkowej brutto za dany abonament.
  7. Wykonawca określi cenę z dokładnością do setnych części złotego.
  8. Wartość brutto podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.
  9. Oferta musi zawierać cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwaną dalej „ceną brutto oferty” lub „ceną”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019r. poz. 178 z późn. zm.), tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Jednostka będzie obowiązana zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
  1. X.
    KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
    1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
        1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto oferty.
        2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.

.

Rozdział XII.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

  1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.

 

ROZDZIAŁ XIII.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu  informuje, że:

  1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: poczta@zamosc.po.gov.pl.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
  7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
  8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
  1. dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO  w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
  2. żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2  RODO 4);
  4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),  w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
  2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  1. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”

 

1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.

2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).

3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).

4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).

5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).

Materiały

3025-7.262.2.2021 Zaproszenie do składania ofert (wersja z 14.09.2021)
3025-726222021​_14092021.pdf 13.39MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 1, wykaz zasobów (wersja z 14.09.2021)
Załącznik​_1​_Wykaz​_zasobów​_po​_modyfikacji​_14092021.xls 0.09MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 2, istotne postanowienia umowy (wersja z 14.09.2021)
Załącznik​_2​_istotne​_postanowienia​_umowy​_14092021.docx 0.15MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 3, formularz ofertowy (wersja z 14.09.2021)
Zalacznik​_3​_Formularz​_ofertowy​_14092021.docx 0.02MB
3025-7.262.2.2021 - Zaproszenie do składania ofert

06.09.2021

[NIEAKTUALNE] ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na usługę: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego [NIEAKTUALNE]

3025-7.262.2.2021

Rozdział I.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO

    1. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM

Prokuratura Okręgowa w Zamościu

ul. Orla 2, 22-400 Zamość                                   

NIP: 9221244745                                                                     

REGON: 950221033

Strona internetowa: https://www.gov.pl/web/po-zamosc

 

  1. II.
    TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, z uwagi na szacowaną wartość zamówienia, prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
 

  1. III.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla niżej wymienionych jednostek prokuratur okręgu zamojskiego:
    1. Prokuratura Okręgowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Orla 2
    2. Prokuratura Rejonowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
    3. Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 29
    4. Prokuratura Rejonowa w Janowie Lubelskim, 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 19a
    5. Prokuratura Rejonowa w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
    6. Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. H. Dobrzańskiego 7
    7. Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 2
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne.
  3. Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wykaz obejmuje również dane historyczne za okres od 01.01.2021 do 31.06.2021 w zakresie ilości minut połączeń telefonicznych z podziałem na wychodzące i przychodzące.
  4. Przedmiotowa usługa realizowana będzie z wykorzystaniem stacjonarnych łączy POTS i ISDN w obiektach wymienionych w ust 1 pkt a-g.
  5. Przedmiotowa usługa obejmuje:
  1. zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych, niezbędnych do realizacji całości usług określonych w Załączniku nr 1;
  2. realizowanie połączeń telefonicznych.
  1. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia stanowiącym Istotne postanowienia umowy.
  2. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji, W ramach którego przysługuje mu prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów, w stosunku do wielkości i zakresu wskazanego w Załączniku nr 1 stanowiącym Wykaz zasobów telekomunikacyjnych Jednostek. Maksymalna wielkość zmian nie może przekroczyć 30% podstawowego zakresu zamówienia danej Jednostki określonego w Załączniku nr 1.
  3. Prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów dotyczy następujących sytuacji:
  1. zwiększenie liczby łączy i/lub abonamentów w przypadku zmian organizacyjnych Jednostki, np. jej powiększenia, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy,
  2. zmiana typu łączy i/lub abonamentów np. w przypadku zmiany lokalizacji Jednostki, w zależności od potrzeb Jednostki i możliwości technicznych Wykonawcy,
  3. zmniejszenie liczby łączy i/lub abonamentów w przypadku np. zmiany lokalizacji Jednostki lub likwidacji Jednostki lub jego części.
  1. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zwiększenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  2. Cena jednostkowa abonamentu określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania będzie obowiązywać także w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmiany i/lub zwiększenia zakresu zamówienia.
  3. Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemną informację, kierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy. Informacja ta będzie określała, czy prawo opcji dotyczy zwiększenia, zmniejszenia czy zmiany zakresu zamówienia, ilości i rodzaje ewentualnej zmiany, zwiększenia, zmniejszenia usług, termin realizacji prawa opcji oraz inne niezbędne dla realizacji prawa opcji, a także nr umowy na podstawie której realizowane jest prawo opcji. Wszelka korespondencja w zakresie skorzystania z prawa opcji odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej pomiędzy osobami wskazanymi w umowie jako nadzorujące jej realizację. 
  4. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje usług dotyczących:
  1. łączy alarmowych (na których funkcjonuje numeracja alarmowa typu 112, 987, 999 etc.),
  2. dzierżawy/zakupu abonenckich centrali telefonicznych (PABX), modułów wyniesionych, kart wyposażenia centrali itp.,
  3. dzierżawy/zakupu modemów, bramek, urządzeń końcowych itp.,
  4. łączy dzierżawionych pomiędzy obiektami Jednostek (m.in. dla łączności resortowej) i/lub łączy dla łączności szyfrowanej,
  5. dostępu do Internetu,
  6. łączy na których świadczone są inne usługi tj. dostęp do Internetu/DSL, usługi pakietowe,
  7. usług telefonii stacjonarnej świadczonej w technologii SIP TRUNK.
  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. IV.

PODWYKONAWCY

  1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
  2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w Ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są one znane. W przypadku braku tej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
  3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  4. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.

 

    1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
        1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 01 grudnia 2021r.) do dnia 30 listopada 2023 roku, z zastrzeżeniem, że:
          1. umowa ulega rozwiązaniu w dniu 30 listopada 2023r. lub po wyczerpaniu maksymalnej wartości umowy określonej w umowie, w zależności co nastąpi jako pierwsze;
          2. przyłącza do sieci Wykonawcy do danej lokalizacji powinny zostać doprowadzone przed dniem 01 grudnia 2021r.
        2. Zamawiający wskazuje, że termin rozpoczęcia świadczenia usług w danej jednostce może ulec przesunięciu z uwagi na:
  1. uwarunkowania techniczne dotyczące wdrożenia usługi będącej przedmiotem zamówienia w Jednostce, w tym również związane ze zmianą lokalizacji Jednostki i możliwości technicznych świadczenia usługi w nowej lokalizacji, niezależne od Wykonawcy,
  1. V.
    WYSOKOŚĆ I ZASADY WNIESIENIA WADIUM
  1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).
  2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
  1. pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4,
  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
  3. gwarancjach bankowych,
  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
  5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP: 85 1010 1339 0253 4813 9120 1000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
  3. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi poprzez załączenie do złożonej oferty oryginału dokumentu wadialnego. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie iż w pieniądzu jest Zamawiający.
  4. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia 3025-7.262.2.2021 lub inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy.
  5. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Zamawiającym a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  1. VI.
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia ich do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.). Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku powinien złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
  1. VII.
    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA
  1. Wykonawca może złożyć ofertę:
    1. w wersji papierowej, przesłanej na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej opisem „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
  3. Na kompletną ofertą składają się następujące dokumenty:
    1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
    2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,
    3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
    4. TERMIN złożenia oferty upływa w dniu 28 września 2021r. o godz. 12.00

 

  1. VIII.
     OTWARCIE OFERT
    1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
  1. Otwarcie ofert nastąpi 28 września 2021r., o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, w Wydziale VII Budżetowo – Administracyjnym pok. 54.
  1. IX.
    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  1. X.
    SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
  1. Łączna cena brutto oferty zostanie podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia
  2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje tabeli zamieszczonej w pkt 8 Formularza Ofertowego oraz wycenić wszystkie elementy zamówienia wymienione w tabeli. Brak pozycji lub niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
  3. W cenie jednostkowej za każdy abonament Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opłaty za wykonywane przez jednostkę połączenia krajowe stacjonarne i komórkowe oraz połączenia międzynarodowe stacjonarne i komórkowe, a także inne koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, w tym opłaty dotyczące utrzymania poszczególnych łączy oraz opłaty instalacyjne, konieczne do wykonania przedmiotu umowy, oraz ewentualne opusty i rabaty.
  4. Cena jednostkowa brutto określona przez Wykonawcę w ofercie za każdą usługę będzie stanowić podstawę do rozliczenia w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianie, z zastrzeżeniem zmian określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt 8 Formularza oferty w tabeli w kol. 4 ceny jednostkowej brutto za każdy wykazany abonament miesięczny. Wykonawca przemnoży zaoferowaną cenę jednostkową (kol. 4) przez liczbę abonamentów określoną w kol. 3 dla każdej pozycji i wskaże dla każdej pozycji wartość brutto w kol. 5. Tak wyliczone wartości brutto dla każdej pozycji po zsumowaniu stanowić będą cenę oferty brutto.
  6. Wartość umowy dla każdej Jednostki będzie wynikała z iloczynu liczby abonamentów oraz ceny jednostkowej brutto za dany abonament.
  7. Wykonawca określi cenę z dokładnością do setnych części złotego.
  8. Wartość brutto podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.
  9. Oferta musi zawierać cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwaną dalej „ceną brutto oferty” lub „ceną”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019r. poz. 178 z późn. zm.), tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Jednostka będzie obowiązana zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
  1. XI.
    KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
    1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
        1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto oferty.
        2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.

.

Rozdział XII.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

  1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.

 

ROZDZIAŁ XIII.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu  informuje, że:

  1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: poczta@zamosc.po.gov.pl.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
  7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
  8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
  1. dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO  w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
  2. żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2  RODO 4);
  4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),  w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
  2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  1. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”

 

1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.

2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).

3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).

4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).

5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Załącznik nr 1 - Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów.

2. Załącznik nr 2 -  Istotne postanowienia umowy.

3. Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy.

Materiały

3025-7.262.2.2021 - zaproszenie do składania ofert
3025-726222021.pdf 8.41MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik nr 1 - wykaz zasobów
Załącznik​_1​_Wykaz​_Zasobów.xlsx 0.04MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik nr 2
Zał​_nr​_2​_-​_istotne​_postanowienia​_umowy.pdf 0.32MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik nr 3
Zalacznik​_3​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}