W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach

Zgodnie z rodz. VI, §23 Instrukcji Kancelaryjnej PSSE w Opolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:

  • rejestr skarg i wniosków,
  • rejestr zarządzeń dyrektora jednostki oraz jednostek nadrzędnych,
  • rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,

Rejestry kancelaryjne prowadzone są zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla PSSE w Opolu obowiązującym w roku bieżącym.

 

Ponadto poszczególne komórki organizacyjne Stacji prowadzą:

  • dziennik korespondencji,
  • rejestr aktów wewnętrznych dyrektora PSSE,
  • rejestr decyzji administracyjnych,
  • rejestr chorób zawodowych,
  • rejestr obiektów podlegających kontroli warunków środowiska pracy,
  • rejestr decyzji w I instancji,
  • rejestr grzywien,
  • rejestr postanowień,
  • rejestr zachorowań na choroby zakaźne,
  • rejestr zgonów z powodu podejrzenia/zachorowania na chorobę zakaźną,
  • rejestr nosicieli stałych pałeczek duru brzusznego i durów rzekomych,
  • rejestr niepożądanych odczynów poszczepiennych,
  • rejestr ognisk zbiorowych zatruć pokarmowych,
  • rejestr mandatów karnych,
  • rejestr obiektów objętych nadzorem,
  • rejestr szkoleń pracowników,
  • rejestr aktów prawnych,
  • rejestr decyzji administracyjnych,
  • rejestr kontroli z ustawy Prawo budowlane,
  • rejestr opinii z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (art. 48, 53, 54, 64, 70, 71),
  • rejestr współpracy między stacjami sanitarno-epidemiologicznymi,
  • rejestr współpracy z innymi instytucjami,
  • rejestr opinii dokumentacji projektowej,
  • rejestr sprawozdań statystycznych,
  • rejestr poborów próbek,
  • rejestr norm,
  • rejestr aktów normatywnych powszechnie obowiązujących w Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • rejestr protokołów urzędowej kontroli żywności,
  • rejestr decyzji administracyjnych,
  • rejestr postanowień,
  • rejestr zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • rejestr próbek pobranych w ramach monitoringu,
  • rejestr próbek pobranych w ramach urzędowej kontroli żywności i monitoringu,
  • rejestr próbek pobranych w ramach urzędowej kontroli żywności,
  • rejestr tytułów wykonawczych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.02.2021 13:36 Dariusz Pola
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dariusz Pola
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach 1.0 17.02.2021 13:36 Dariusz Pola

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}