Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach
Zgodnie z rodz. VI, §23 Instrukcji Kancelaryjnej PSSE w Opolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zarządzeń dyrektora jednostki oraz jednostek nadrzędnych,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
Rejestry kancelaryjne prowadzone są zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla PSSE w Opolu obowiązującym w roku bieżącym.
Ponadto poszczególne komórki organizacyjne Stacji prowadzą:
- dziennik korespondencji,
- rejestr aktów wewnętrznych dyrektora PSSE,
- rejestr decyzji administracyjnych,
- rejestr chorób zawodowych,
- rejestr obiektów podlegających kontroli warunków środowiska pracy,
- rejestr decyzji w I instancji,
- rejestr grzywien,
- rejestr postanowień,
- rejestr zachorowań na choroby zakaźne,
- rejestr zgonów z powodu podejrzenia/zachorowania na chorobę zakaźną,
- rejestr nosicieli stałych pałeczek duru brzusznego i durów rzekomych,
- rejestr niepożądanych odczynów poszczepiennych,
- rejestr ognisk zbiorowych zatruć pokarmowych,
- rejestr mandatów karnych,
- rejestr obiektów objętych nadzorem,
- rejestr szkoleń pracowników,
- rejestr aktów prawnych,
- rejestr decyzji administracyjnych,
- rejestr kontroli z ustawy Prawo budowlane,
- rejestr opinii z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (art. 48, 53, 54, 64, 70, 71),
- rejestr współpracy między stacjami sanitarno-epidemiologicznymi,
- rejestr współpracy z innymi instytucjami,
- rejestr opinii dokumentacji projektowej,
- rejestr sprawozdań statystycznych,
- rejestr poborów próbek,
- rejestr norm,
- rejestr aktów normatywnych powszechnie obowiązujących w Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- rejestr protokołów urzędowej kontroli żywności,
- rejestr decyzji administracyjnych,
- rejestr postanowień,
- rejestr zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- rejestr próbek pobranych w ramach monitoringu,
- rejestr próbek pobranych w ramach urzędowej kontroli żywności i monitoringu,
- rejestr próbek pobranych w ramach urzędowej kontroli żywności,
- rejestr tytułów wykonawczych.
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 20 stycznia 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej Dz.U. 2021 poz. 195
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o działalności leczniczej Dz.U. 2020 poz. 295
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 7 lipca 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane Dz.U. 2020 poz. 1333
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 4 kwietnia 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o finansach publicznych Dz.U. 2019 poz. 869
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 20 stycznia 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U. 2021 poz. 247
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 października 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. 2020 poz. 2021
- Pierwsza publikacja:
- 17.02.2021 13:36 Dariusz Pola
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dariusz Pola
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach | 1.0 | 17.02.2021 13:36 Dariusz Pola |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP