K.210.6.2024
Stanowisko: Inspektor w Oddziale Ekonomiczno-Administracyjnym - Sekcja Administracji
- umowa o pracę na okres próbny.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego,
- doświadczenie pracy w administracji,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz MS Office w tym w szczególności programu Excel,
- elastyczność oraz zaangażowanie i motywacja do pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe licencjackie, kierunkowe – administracja lub pokrewne,
- zdolności organizacyjne oraz samodzielność w wykonywanych czynnościach.
Zakres zadań realizowany na stanowisku:
- prowadzenie rejestru umów,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o dostępności,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (m.in. przygotowywanie szacunku zamówienia, planu zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych),
- przygotowywanie zarządzeń oraz projektów pism,
- redagowanie umów zawieranych na rzecz Stacji i nadzór nad ich realizacją.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia),
- udział w kształtowaniu instytucji, wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego,
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym,
- comiesięczną premię regulaminowa i dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne i wsparcie z ZFŚS (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, pożyczki wewnątrzzakładowe).
Zależność służbowa: Kierownik Oddziału Ekonomicznego i Administracyjnego.
Warunki pracy:
- praca w wymiarze pełnego etatu,
- stanowisko biurowe usytuowane na V piętrze budynku,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce wykonywania pracy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Gronowa 22,
61-655 Poznań oraz obszar działania Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, tj. miasto Poznań i powiat poznański.
Wymagane dokumenty
- podpisane CV zawierające informacje wynikające z art. 22¹ § 1-2 Kodeksu pracy oraz list motywacyjny,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną
w Poznaniu z siedzibą przy ul. Gronowej 22, 61-655 Poznań, moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Oddziale Ekonomiczno-Administracyjnym, zgodnie
z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)”.
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż zawodowy,
należy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań.
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii PSSE w Poznaniu–II piętro, pokój 211,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 29 kwietnia 2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
lub elektronicznie e-mail na adres rekrutacja.psse.poznan@sanepid.gov.pl. z opisem
„Oferta pracy EA”.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszego postępowania.
Przewidywane metody naboru:
etap 1 - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
etap 2 - rozmowa kwalifikacyjna
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 887-436-75
Materiały
2023-01-10 Oferta pracy do EA inspektor2023-01-10_Oferta_pracy_do_EA_inspektor.pdf 0.20MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.04.2024 13:01 Andrzej Bugaj
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE Poznań
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy na stanowisko Inspektora w Oddziale Ekonomiczno-Administracyjnym | 2.0 | 23.04.2024 13:01 Andrzej Bugaj |
Oferta pracy na stanowisko Inspektora w Oddziale Ekonomiczno-Administracyjnym | 1.0 | 23.04.2024 13:01 Andrzej Bugaj |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP