W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nowe zasady korespondencji z PSSE w Wadowicach

30.11.2020

Pilny komunikat

Masz sprawę związaną z COVID-19, najpierw sprawdź na gov.pl – znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i kontakt do sanepidu

 

PSSE w Wadowicach informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:

1. online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne

2. lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.

Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adresy e-mailowe Stacji, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020r. włącznie.

 

Natomiast pozostałe sprawy (niezwiązane z COVID- 19) mogą być kierowane do PSSE w Wadowicach drogą mailową - na adres: psse.wadowice@pis.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}