W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Krzysztof Ciecióra

Podsekretarz Stanu

Podsekretarz stanu Krzysztof Ciecióra

sekretariat:
tel.: 22 623 18 02
e-mail: sekretariat.cieciora@minrol.gov.pl  

Kompetencje

1. określa zadania do realizacji oraz nadzoruje ich wykonanie w sprawach objętych zakresem działania Departamentu Płatności Bezpośrednich oraz Departamentu Rybołówstwa, w szczególności dotyczące:

  • płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego,
  • wymogów wzajemnej zgodności, warunkowości oraz interwencji w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023‒2027,
  • wpływu zmian klimatu na sektor rolnictwa,
  • koordynacji zagadnień ochrony środowiska na obszarach wiejskich,
  • uczestnictwa we Wspólnej Polityce Rybołówstwa,
  • rozwoju rybołówstwa morskiego, rybactwa śródlądowego, akwakultury i rynku rybnego,
  • koordynacji wykonywania zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007‒2013”, Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze” na lata 2014–2020 oraz programem Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021‒2027;

2. nadzoruje działalność Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.

Życiorys

Urodził się w 1989 r. w Radomsku. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Historyczno-Pedagogicznego Uniwersytetu Opolskiego, ma także dyplom MBA.

W latach 2019-2021 był wicewojewodą łódzkim, zajmował się kwestiami budownictwa i gospodarki przestrzennej. Był doradcą wiceprezesa Rady Ministrów, ministra nauki i szkolnictwa wyższego. Pomiędzy 2016 a 2018 rokiem w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim pełnił funkcje: zastępcy dyrektora Wydziału Infrastruktury i Nieruchomości, pełnomocnika wojewody ds. biznesu i przedsiębiorczości, jak również przewodniczył wojewódzkiemu zespołowi ds. cudzoziemców w wojewódzkie opolskim.

W latach 2015-2016, pracując w Urzędzie Miasta Opola, zajmował się współpracą ze środowiskiem akademickim.

Przez wiele lat był wiceprezesem Collegium Nobilium Opoliense, działaczem akademickim, instruktorem w Związku Harcerstwa Polskiego w Radomsku.

Otrzymał nagrody: Laur Umiejętności i Kompetencji w kategorii Menedżer, Lider Społeczno-Gospodarczy Opolskiej Izby Gospodarczej; „Primus Inter Pares” Uniwersytetu Opolskiego; Osobowość roku 2019 w kategorii Polityka i samorządność lokalna „Dziennika Łódzkiego”.

Współprowadzi rodzinne gospodarstwo rolne.

Został powołany na stanowisko podsekretarza stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w listopadzie 2021 r.

 

Materiały

Oświadczenie o stanie majątkowym (30.03.2022 r.)
Krzysztof​_Ciecióra​_​_30​_03​_2022.pdf 1.68MB
Oświadczenie o stanie majątkowym (09.11.2021 r.)
Krzysztof​_Ciecióra​_09​_11​_2021.pdf 1.79MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.11.2021 10:05 Sławomir Mucha
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sławomir Mucha
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Krzysztof Ciecióra 16.0 19.09.2022 16:09 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 15.0 08.04.2022 12:38 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 14.0 06.04.2022 15:58 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 13.0 14.02.2022 10:25 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 12.0 14.02.2022 09:57 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 11.0 02.12.2021 09:21 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 10.0 01.12.2021 09:46 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 9.0 30.11.2021 16:30 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 8.0 25.11.2021 15:07 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 7.0 22.11.2021 09:23 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 6.0 19.11.2021 16:10 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 5.0 18.11.2021 09:48 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 4.0 18.11.2021 09:31 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 3.0 18.11.2021 09:22 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 2.0 16.11.2021 14:47 Sławomir Mucha
Krzysztof Ciecióra 1.0 09.11.2021 10:05 Sławomir Mucha

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}