W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na Głównego Specjalistę ds. zamówień publicznych w Oddziale Terenowym w Warszawie

09.12.2019

Prezes Polskiej Agencji Kosmicznej w Gdańsku poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista ds. zamówień publicznych

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:
Polska Agencja Kosmiczna, Oddział Terenowy w Warszawie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Polskiej Agencji Kosmicznej,  w tym postępowań na usługi badawcze i rozwojowe oraz prowadzonych w trybie partnerstwo innowacyjne lub zamówień przedkomercyjnych (PCP);
  • pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej;
  • zapewnienie prawidłowości stosowania w PAK przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
  • uczestniczenie w wewnętrznych procedurach udzielania zamówień publicznych (poniżej 30.000 euro)
  • przygotowywanie  sprawozdań rocznych dotyczących udzielania zamówień publicznych;
  • przygotowywanie rocznych planów zamówień publicznych modyfikacja oraz monitorowanie ich wykonania;
  • wspieranie komórek organizacyjnych PAK poprzez doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez opiniowanie trybu udzielania zamówień publicznych, uczestniczenie w procesie przygotowywania projektów umów oraz innych dokumentów;
  • proponowanie, w uzgodnieniu z radcą prawnym, rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych;
  • koordynowanie prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych w PAK;
  • monitorowanie stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych;
  • koordynacja wprowadzenie elektronizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w PAK.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Niezbędne

  • wykształcenie: wyższe

pozostałe wymagania niezbędne:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych;
  • znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie sporządzania i zawierania umów;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r. poz. 2077, ze zm.);
  • znajomość ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 poz. 1458, ze zm.);
  • znajomość ustawy z dnia 26 września 2014 r. o Polskiej Agencji Kosmicznej (t.j.: Dz. U. 2014r. poz. 1533, ze zmianami.);
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, dokładność, systematyczność, wysoka kultura osobista.

Wymagania dodatkowe (dodatkowy atut)

  • szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych odbyte w roku 2018 (w tym z ostatniej nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagane dokumenty
Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania prosimy o złożenie następujących dokumentów:

  • CV i listu motywacyjnego;
  • kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
  • oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenia o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopii innych dokumentów potwierdzających spełnienie dodatkowych wymagań;
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ze zm.);

Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 20 grudnia 2019 r.

Miejsce składania dokumentów:
Polska Agencja Kosmiczna
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
lub
Polska Agencja Kosmiczna
Oddział Terenowy w Warszawie
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa

z dopiskiem: ogłoszenie nr 155, Główny Specjalista ds. zamówień publicznych

Dokumenty można składać również osobiście:
Sekretariat Polskiej Agencji Kosmicznej,
ul. Trzy Lipy 3, Gdańsk
budynek C, 1 piętro, pokój 2.38B
(poniedziałek-piątek 7.30-15.30)
lub
Sekretariat Polskiej Agencji Kosmicznej
Oddział Terenowy w Warszawie
ul. Powsińska 69/71, Warszawa
II piętro pokój 204 (poniedziałek-piątek 7.30-15.30)

Dane osobowe – klauzula informacyjna

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Agencja Kosmiczna z siedzibą w Gdańsku ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk. Z administratorem danych można skontaktować się pod adresem e-mail: sekretariat@polsa.gov.pl,  tel. 22 3801550 lub korespondencyjnie, pisząc na adres siedziby administratora.
  2. Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@polsa.gov.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Polskiej Agencji Kosmicznej nie dłużej niż trzy miesiące od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata lub do momentu wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, chyba że administrator wcześniej podejmie decyzję o usunięciu Pana/Pani danych ze zbioru kandydatów.
  4. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych, dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  6. Podanie danych jest dobrowolne,  jest jednak warunkiem niezbędnym do udziału w procesie rekrutacyjnym zgodnie z wyrażoną zgodą.

Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Polskiej Agencji Kosmicznej). Dokumenty należy składać w formie papierowej.

Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny.

Uwaga!
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (58) 500 87 64.

Materiały

Informacja o wyniku naboru ogłoszenie nr 155
DNP​_14022020​_Informacja+o+wyniku+naboru​_155.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2019 15:17 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Jaczewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na Głównego Specjalistę ds. zamówień publicznych w Oddziale Terenowym w Warszawie 2.0 14.02.2020 08:57 Agata Kubel-Grabau
Nabór na Głównego Specjalistę ds. zamówień publicznych w Oddziale Terenowym w Warszawie 1.0 09.12.2019 15:17 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}