W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na wolne stanowisko I radcy – kierownika Zespołu w Stałym Przedstawicielstwie RP przy OECD w Paryżu

25.07.2019

Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko I radcy – kierownika Zespołu w Stałym Przedstawicielstwie RP przy OECD w Paryżu. Zespół jest jednostką podległą ministra właściwego ds. gospodarki (Minister Przedsiębiorczości i Technologii).

Zakres obowiązków:

  1. Monitorowanie prac i inicjatyw Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), przygotowywanie opracowań analitycznych dot. prac OECD, stanowisk innych państw członkowskich Organizacji w zakresie wskazanym przez Ambasadora i/lub MPiT.
  2. Udział w posiedzeniach i przygotowywaniu stanowiska RP na posiedzenia komitetów stałych związanych z zakresem zadań Zastępców Ambasadorów, w szczególności udział w posiedzeniach Komitetu Wykonawczego OECD, współudział w posiedzeniach Rady OECD na szczeblu Ambasadorów i udział w spotkaniach szefów delegacji (HODs) w zastępstwie Ambasadora, oraz udział w spotkaniach i konsultacjach na szczeblu Zastępców Ambasadorów.
  3. Organizacja udziału delegacji RP w dorocznych sesjach Ministerialnej Rady OECD (MCM) i Grupy wysokiego szczebla ds. Strategii Globalnej (GSG). Współorganizowanie wizyt przedstawicieli OECD w Polsce oraz przedstawicieli władz RP w Organizacji.
  4. Wspieranie udziału delegacji krajowych w organach merytorycznych OECD: Komitet Handlu, Komitet Rolnictwa, Komitet Rybołówstwa oraz w ich grupach roboczych. Udział w spotkaniach, seminariach i konferencjach OECD oraz współpraca przy wydarzeniach organizowanych przez Stałe Przedstawicielstwo.
  5. Informowanie właściwych jednostek administracji państwowej RP o agendzie ww. posiedzeń komitetów stałych i merytorycznych OECD, sporządzanie z nich sprawozdań.
  6. Utrzymywanie bieżącej współpracy z Sekretariatem Międzynarodowego Biura Wystaw (BIE), przekazywanie najważniejszych informacji dotyczących działalności BIE oraz wspieranie udziału krajowych delegacji w posiedzeniach Zgromadzania Ogólnego i komitetów BIE.
  7. Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z:
    • przedstawicielami urzędów administracji publicznej i innych instytucji w Polsce w celu wymiany informacji w zakresie prowadzonych spraw i promocji w kraju wiedzy o działaniach OECD;
    • przedstawicielami Sekretariatu OECD w celu kreowania pozytywnego wizerunku Polski na forum Organizacji i reprezentacji polskich interesów;
    • przedstawicielami Stałych Przedstawicielstw innych państw członkowskich w celu wymiany informacji.
  8. Wykonywanie innych poleceń Kierownika placówki zagranicznej.
  9. Zarządzanie Zespołem w oparciu o przepisy obowiązującego prawa.

Uwaga: zakres obowiązków może ulec zmianie w przypadku zmian organizacyjnych Placówki.

Wymagania konieczne:

  1. umiejętność nawiązywania kontaktów i negocjacji w środowisku międzynarodowym,
  2. umiejętności analityczne,
  3. wysoka kultura osobista i umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku kraju za granicą,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów,
  5. rzetelność i terminowość,
  6. ukończone studia wyższe (wymagany tytuł magistra lub równorzędny), preferowane kierunki: ekonomia, stosunki międzynarodowe, administracja publiczna,
  7. minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym,
  8. biegła znajomość języka angielskiego, potwierdzona jednym z dokumentów, o których mowa w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2002 r. w sprawie rodzajów badań lekarskich oraz rodzajów dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków do nadania stopnia dyplomatycznego członkowi służby zagranicznej (Dz. U. 2017 r. poz.  2038 oraz z  2019 r. poz.  778), podlegająca dodatkowej weryfikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pożądana znajomość języka francuskiego,
  9. doświadczenie w pracy związanej ze współpracą międzynarodową i/lub współpracą z organizacjami międzynarodowymi / administracją publiczną,
  10. wiedza z zakresu działania organizacji międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD),
  11. obywatelstwo polskie,
  12. stan zdrowia pozwalający na samodzielną pracę w warunkach podwyższonego stresu,
  13. korzystanie z pełni praw publicznych,
  14. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  15. prawo jazdy kategorii „B”,
  16. umiejętność obsługi PC, posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym i pocztą elektroniczną,
  17. gotowość do poddania się procedurze poszerzonego postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.

Wymagane dokumenty:

•    CV i list motywacyjny,
•    oświadczenie o ukończeniu studiów wyższych,

  • oświadczenie o posiadaniu potwierdzenia znajomości  języka/języków obcych,
  • oświadczenie, kogo z członków rodziny zamierza kandydat zabrać za granicę,
  • oświadczenie o: zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami kat. B.
  • w przypadku osób urodzonych przed dniem 1 stycznia 1972 r. –oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1a lub 2a do ustawy z dnia 16 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z  2019 r .poz.  430, poz.  447 i 534). Oświadczenie należy składać w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem „oświadczenie lustracyjne – nabór Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Do rąk własnych upoważnionego pracownika MSZ”.

Termin składania ofert upływa w dniu 1 sierpnia 2019 r.

Dokumenty można składać lub wysyłać na adres:

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem "Nabór do Paryża – I radca - kierownik Zespołu"

Informacje dodatkowe:

  • W przypadku dużej liczby zgłoszeń kandydatów na wolne stanowiska zostanie przeprowadzony test celem dokonania wstępnej selekcji osób ubiegających się o pracę.
  • Kandydaci, którzy uzyskają z testu ocenę pozytywną przechodzą do kolejnego etapu rekrutacji, w którym zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną z Komisją.
  • Decyzję w sprawie zatwierdzenia kandydata zarekomendowanego przez komisję kwalifikacyjną podejmuje Minister Przedsiębiorczości i Technologii.
  • O decyzji Ministra kandydaci są informowani w formie pisemnej.
  • Zatwierdzenie kandydata do pracy za granicą nie jest decyzją administracyjną w rozumieniu Kodeksu postępowania administracyjnego ani nie oznacza nawiązania stosunku pracy. Nie stanowi również podstawy do roszczeń o nawiązanie takiego stosunku.
  • Oferty niekompletne oraz oferty, z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań określonych w ogłoszeniu, są komisyjnie niszczone.
  • Nie udzielamy odpowiedzi na oferty niewykorzystane.
  • Komisja zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania konkursowego bez podania przyczyn.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 262 98 49 lub (022) 262 99 49.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Przedsiębiorczości i Technologii, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 262 98 99, 22 262 98 55.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mpit.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO to jest na podstawie art. 22[1] ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, art. 26 i nast. ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o służbie zagranicznej oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.).
  5. Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2019 16:31 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sandra Baniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na wolne stanowisko I radcy – kierownika Zespołu w Stałym Przedstawicielstwie RP przy OECD w Paryżu 1.0 25.07.2019 16:31 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}