W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przegląd elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku MR przy Pl. Trzech Krzyży 3/5

15.05.2020

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie przeglądu elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku Ministerstwa Rozwoju przy pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie wraz z pracami naprawczymi i zabezpieczającymi. IK 1244022

  1.  Zamawiający:
    Ministerstwo Rozwoju, Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej.
  2.  Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu elewacji dziedzińca wewnętrznego wraz z pracami naprawczymi i zabezpieczającymi, a także wykonanie prac naprawczych i zabezpieczających na elewacji wschodniej, południowej i zachodniej budynku Ministerstwa Rozwoju przy pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie - zgodnie z załączonym szczegółowym opisem zamówienia.
  3. Kryteria oceny ofert:
    O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
    Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
    Przy wycenie będzie brana pod uwagę cena oferty, a liczba punktów zostanie przyznana wg poniższego wzoru:
    Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100
    Gdzie:
    Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych
    Cwn – cena badanej oferty
  4. Warunki udziału.
    Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy:
    • posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie;
    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
      Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na naprawie lub remoncie elewacji kamiennych i/lub tynkarskich, o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł, co należy udokumentować poprzez listy referencyjne, opinie, lub protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń.
  5. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
    • cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
    • wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia;
    • podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń;
    • zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego;
    • rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
  6. Dodatkowe informacje.
    • zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
    • Zamawiający dopuszcza zorganizowanie wizji lokalnych w dniach 15-20.05.2020 r., w celu umożliwienia Wykonawcom właściwej wyceny i ofertowania przedmiotu zamówienia. Indywidualne wnioski dotyczące wizji lokalnej należy kierować na adres poczty elektronicznej: mateusz.kozlowski@mr.gov.pl;
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
    • umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju;
    • przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem;
    • okres związania ofertą - 30 dni od złożenia oferty (którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert);
    • oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  7. Sposób przygotowania i termin składania ofert.
    Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: slawomir.borowski@mr.gov.pl w terminie do dnia 21.05.2020 r.
    Dopuszcza się przesłanie oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty, z następującymi zastrzeżeniami:
  • Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego powiadomienia - drogą elektroniczną na adres e-mail: slawomir.borowski@mr.gov.pl - o wysłaniu oferty za pośrednictwem poczty;
  • o ważności oferty decyduje data umieszczona na stemplu pocztowym;
  • w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po upłynięciu terminu do jej składania, tj. po 21.05.2020 r. oraz braku wcześniejszego powiadomienia, o którym mowa w pkt 1), oferta nie będzie rozpatrywana;
  • ofertę należy zaadresować na: Ministerstwo Rozwoju, Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, z dopiskiem:
    OFERTA NA WYKONANIE PRZEGLĄDU ELEWACJI

Materiały

Formularz ofertowy ​_zabezpieczenie elewacji
zabezpieczenie​_elewacji-formularz​_ofertowy-140520.docx 0.03MB
SOPZ zabezpieczenie elewacji
zabezpieczenie​_elewacji-szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia-140520.pdf 5.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.05.2020 00:06 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przegląd elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku MR przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 1.0 15.05.2020 00:06 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}