W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szacowanie ceny dot. świadczenia usług kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w czterech projektach realizowanych w ramach strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków GOSPOSTRATEG

17.09.2019

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Departament Innowacji, z siedzibą przy Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, zaprasza ponownie do wzięcia udziału w procedurze szacowania ceny na realizację 4 usług:

    1. wsparcie organizacyjne oraz administracyjno-biurowe w projekcie Potencjał rozwoju i wdrażania w Polsce technologii kolei próżniowej w kontekście społecznym, technicznym, ekonomicznym i prawnym (Hyperloop),
    2. wsparcie organizacyjne oraz administracyjno-biurowe w projekcie Innowacyjny i zestandaryzowany model rozwoju zakupu kolejowego taboru pasażerskiego (Innorail),
    3. wsparcie organizacyjne oraz administracyjno-biurowe w projekcie Strategia rozwoju gospodarki w obszarze technologii wodorowych (H2PL),
    4. wsparcie organizacyjne oraz administracyjno-biurowe w projekcie Opracowanie systemu wskaźników pomiarowych, umożliwiających ocenę postępu w transformacji w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym oraz wpływu gospodarki o obiegu zamkniętym na rozwój społeczno-gospodarczy na poziomie mezoekonomicznym (regionów) i makroekonomicznym (gospodarki narodowej)(Oto-GOZ).

Wszystkie projekty są realizowane w ramach strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków GOSPOSTRATEG.

Pozostałe informacje:

  1. Niniejsze zapytanie o złożenie oferty nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia.
  4. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Wykonawcę jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona.

Szczegółowe informacje zawiera SOPZ.

Formularz prosimy złożyć do dnia  23 września 2019 r.  do godziny 12:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany w SOPZ adres.

Procedura szacowania ceny jest ponawiana ze względu na brak złożonych ofert w pierwszym zapytaniu.

Materiały

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
DIN​_SOPZ​_gospostrateg​_szacowanie​_ceny​_20190917.pdf 0.37MB
Załącznik nr 1 do SOPZ
DIN​_Zał​_nr​_1​_do​_SOPZ​_-​_formularz​_szacowania​_ceny​_20190917.docx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.09.2019 16:06 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Justyna Gorzoch
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Szacowanie ceny dot. świadczenia usług kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w czterech projektach realizowanych w ramach strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków GOSPOSTRATEG 2.0 18.09.2019 12:40 Agata Kubel-Grabau
Szacowanie ceny dot. świadczenia usług kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjno-biurowego w czterech projektach realizowanych w ramach strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków GOSPOSTRATEG 1.0 17.09.2019 16:06 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}