W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szacowanie wartości kampanii w Internecie

13.03.2019

W celu przygotowania zamówienia, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zwraca się z prośbą o przesyłanie szacowania wartości ofert na przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej w Internecie.

Przedmiot zamówienia dotyczy oszacowania wartości usługi polegającej na zaplanowaniu i realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej, która przybliży przedstawicielom grupy docelowej (przedsiębiorcy, startupy i osoby, które chcą założyć własny biznes) korzyści i oszczędności oraz praktyczne aspekty nowowprowadzanych proprzedsiębiorczych rozwiązań.

W formularzu przedstawiono elementy obowiązkowe, które zostaną zrealizowane w trakcie kampanii oraz elementy opcjonalne, z których Zamawiający może, ale nie musi skorzystać.

Szacowanie wartości zamówienia dotyczy wszystkich elementów, które należy wycenić w Załączniku 1  do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.

Okres realizacji zamówienia wynosi 240 dni.

Prosimy o przesyłanie szacowania kosztów do 19 marca 2019 r. (do końca dnia) na adres: internet@mpit.gov.pl podając w tytule wiadomości: „Szacowanie kosztów oferty na realizację kampanii informacyjnej w Internecie”.

Do wiadomości należy załączyć uzupełniony formularz (Załącznik 1 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia).

Materiały

Opis zadania przeprowadzenia kampanii w internecie
Opis Zadania.pdf 0.23MB
tabela wskaznikow
Wskazniki​_dla​_kampanii​_Załacznik​_1.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.03.2019 11:17 Agata Żołnacz-Okoń
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agata Żołnacz-Okoń
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Szacowanie wartości kampanii w Internecie 1.0 13.03.2019 11:17 Agata Żołnacz-Okoń

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}