W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nowe zasady obsługi klienta w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa

(obowiązują do odwołania)

PODSTAWOWE ZASADY

W  trosce o wspólne bezpieczeństwo, w celu zapobieżenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-Cov -2, uprzejmie prosimy o stosowanie poniższych zasad obowiązujących podczas obsługi klienta w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa.

  1. Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Wydziału Infrastruktury i Rolnictwa możliwy jest po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym bądź mailowym z pracownikiem prowadzącym sprawę bądź z kierownikiem właściwego Oddziału. Wykaz numerów telefonów i adresów e-mail, pod którymi można umawiać się na wizyty w poszczególnych Oddziałach, dostępny jest na stronie BIP Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w zakładce Wydziały i Biura Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego/Wydział Infrastruktury i Rolnictwa.
  2. Ze względu na stan epidemii przeglądanie akt sprawy lub odbiór dokumentów możliwe są wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ustalanie spotkań należy uzgadniać z pracownikiem prowadzącym sprawę lub kierownikiem właściwego oddziału, podczas którego ustalane są przedmiot, zasady, termin i miejsce spotkania.
  3. Interesanci bez uzgodnionego we wskazany powyżej sposób terminu i miejsca spotkania, nie będą obsługiwani.
  4. Do Urzędu należy przybyć zgodnie z wyznaczoną godziną.
  5. Klient musi posiadać własne artykuły piśmiennicze (np. długopis) lub inne potrzebne materiały.
  6. Osoby towarzyszące nie mogą być obecne podczas spotkania w Wydziale, z wyłączeniem osób niepełnosprawnych i dzieci.
  7. Po przybyciu do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego klient zobowiązany jest zgłosić swoją obecność dyżurującemu w portierowi. Po zgłoszeniu przybycia w portierni, klient oczekuje w holu na przybycie pracownika Wydziału, z którym udaje się na wyznaczone wcześniej miejsce spotkania. 
  8. Klienci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do stosowania nadzwyczajnych zasad bezpieczeństwa, w tym w szczególności:
  • zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki albo kasku ochronnego,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji,
  • zachowania dystansu 2 m od innych osób przed i w budynku Urzędu.
  1. Bezpośrednia obsługa klientów prowadzona jest na stanowiskach do tego  przeznaczonych. Informacja dotycząca miejsca i stanowiska bezpośredniej obsługi będzie przekazana podczas umawiania wizyty.
  2. Obowiązuje ograniczenie w zakresie możliwości wypowiadania się przez strony co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, poprzez ich przekazywanie do organu:
  • drogą pocztową na adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, Wydział Infrastruktury i Rolnictwa,
  • drogą elektroniczną na adres e-mail pracownika prowadzącego sprawę, po uprzednim kontakcie telefonicznym.

Jednocześnie, niezależnie od wskazanych powyżej zasad, Wydział Infrastruktury i Rolnictwa zachęca do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie i korzystania z możliwości wykorzystania innych kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, platforma ePUAP czy poczta tradycyjna.

{"register":{"columns":[]}}