Awaria kalendarza rezerwacji wizyt w inPOL oraz kalendarza internetowego
26.05.2022
Uprzejmie informujemy, że Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie pracuje nad usunięciem awarii. Za utrudnienia przepraszamy. O rozwiązaniu problemu poinformujemy Państwa osobnym komunikatem.
W przypadku kończącego się legalnego pobytu, dla zachowania terminu, prosimy o wypełnienie w systemie inPOL wniosku, jego wygenerowanie i wysłanie pocztą na adres ul. Marszałkowska 3/5, Wydział Spraw Cudzoziemców, 00-624 Warszawa. Pamiętaj, aby do wniosku dołączyć komplet wymaganych dokumentów do sprawy potwierdzających Twój cel pobytu. Spis wymaganych dokumentów znajdziesz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/cudzoziemcy
Niestety z uwagi na dużą ilość prowadzonych spraw, sprawa przesłana pocztą będzie procedowana dłużej. Dlatego zachęcamy, do poczekania, aż kalendarz rezerwacji wizyt przez system inPOL będzie sprawny.
Pamiętaj, że po założeniu konta w systemie inPOL będziesz mógł na bieżąco sprawdzać status swojej sprawy.