W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

ETR

Warmińsko – Mazurski Urząd Wojewódzki mieści się w Olsztynie  przy ulicy Piłsudskiego 7/9

Wojewoda odpowiada za wykonywanie polityki rządu w terenie.

Wojewodą Warmińsko – Mazurskim  jest Artur Chojecki

 

Urząd Wojewódzki jest podzielony na części zwane wydziałami. Każdy wydział zajmuje się innymi sprawami.

 

Pomoc dla mieszkańców to programy Rodzina 500+, Maluch+, Senior+, pomoc dla gmin i powiatów w budowie dróg - to  Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg. Tym wszystkim zajmuje się urząd.

 

W urzędzie możesz złożyć wniosek o paszport i go odebrać. Możesz też dostać kartę pobytu albo zezwolenie na pracę, jeśli jesteś cudzoziemcem.

 

Możesz do nas zadzwonić lub napisać:

T.: 89 52 32 333, 89 52 32 444

M: info@uw.olsztyn.pl