W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Pracownik Kancelarii

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko: Pracownik Kancelarii.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa na okres próbny
Termin składania aplikacji upłynął: 19-09-2025

Informacje o ofercie

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze całego etatu, na czas określony, w równoważnym systemie czasu pracy. 
  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4.800 zł - 5.400 zł. 
  • Dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym budynku wiodącej szkoły artystycznej, blisko centrum miasta. 
  • Pracę w życzliwym zespole pracowników.
     

Zakres obowiązków

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wersji papierowej oraz w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
  • Czynności kancelaryjne, udzielanie informacji, obsługa telefonu i urządzeń biurowych.
  • Prowadzenie ewidencji druków i dokumentów, dbanie o ich prawidłowy obieg.
  • Współpraca ze wszystkimi działami administracji, ze szczególnym uwzględnieniem sekretariatów Szkoły.
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Rakowiecka 21, 02-517 Warszawa

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie. 
  • Podstawowe doświadczenie w wykonywaniu czynności kancelaryjnych.
  • Umiejętność edycji / redagowania pism i obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w środowisku instytucji użyteczności publicznej, w obsłudze osób.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w placówce oświatowej / instytucji kultury.

Wymagane dokumenty

Aplikacja na stanowisko wyłącznie przez wysłanie załączonego FORMULARZA (link).
Termin nadsyłania aplikacji: do 19 września 2025 na adres: kancelaria@miodowa.edu.pl z dopiskiem „PRACOWNIK KANCELARII”.

 


Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami na stanowisko.

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

{"register":{"columns":[]}}