W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Audyt środowiska IT z naprawą błędów wykrytych podczas audytu

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data rozpoczęcia: 31.05.2023
  • Data zakończenia: 31.12.2023
  • Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia:Oferty należy składać mailowo do dnia 9 czerwca 2023 r., do godz. 10:00, na adres e-mail: network@gitd.gov.pl w formie wypełnionych formularzy: • Załącznik nr 1 do Zaproszenia – Formularz Oferta, • Załączniku nr 2 do Zaproszenia - „Wykazu wykonanych usług”.

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie.pdf 0.17MB
Załącznik nr 3 do Zaproszenia
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zaproszenia.pdf 0.16MB
Formularze - wersja edytowalna
Formularze​_-​_wersja​_edytowalna.doc 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.05.2023 15:43 Milena Luty
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Milena Luty
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Audyt środowiska IT z naprawą błędów wykrytych podczas audytu 1.0 31.05.2023 15:43 Milena Luty

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}