W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa kopert z nadrukiem na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data rozpoczęcia: 02.05.2024
  • Data zakończenia: 31.07.2024
  • Jednostka publikująca:Skarb Państwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Opis zamówienia:Miejsce, termin i forma składania ofert: 1. Oferty należy składać mailowo do dnia 10 maja 2024 r. do godz. 8:00, na adres e¬mail: michal.zdybicki@gitd.gov.pl, w temacie widomości wpisując „Oferta – dostawa kopert z nadrukiem dla GITD”. 2. Osobą uprawnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: Michał Zdybicki - tel.: 22 220 48 72 , adres e-mail: michal.zdybicki@gitd.gov.pl

Materiały

Zaproszenie zakup kopert z nadrukiem 2024
Zaproszenie​_zakup​_kopert​_z​_nadrukiem​_2024.pdf 0.62MB Data dodania załącznika: 2024-05-02
Formularze edytowalne
Formularze​_edytowalne.docx 0.05MB Data dodania załącznika: 2024-05-02
Załącznik 4 - wzory kopert
Załacznik​_4​_-​_wzory​_kopert.pdf 1.36MB Data dodania załącznika: 2024-05-02
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.05.2024 09:40 Mariola Karczmarz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariola Karczmarz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa kopert z nadrukiem na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego 1.0 02.05.2024 09:40 Mariola Karczmarz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}