W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Działanie 2.1 Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych (siódmy nabór)

FERC.02.01-IP.01-007/25

AKTUALNOŚCI

Status: Nabór ogłoszony

W działaniu będą wspierane projekty o oddziaływaniu ogólnokrajowym, których produkty będą mogły być wykorzystywane lokalnie. Projekty zapewnią czerpanie korzyści z cyfryzacji dla obywateli, przedsiębiorstw, organizacji badawczych i instytucji publicznych.

Cel

Celem naboru jest wybór do dofinansowania projektu, w ramach którego zostanie wytworzony i udostępniony Portfel Aplikacji Zdrowotnych (PAZ), stanowiący bezpieczne i wiarygodne źródło cyfrowych narzędzi wspierających zdrowie pacjentów. W ramach projektu powstanie e-usługa umożliwiająca włączanie aplikacji zdrowotnych do PAZ, dostępna dla twórców aplikacji, instytucji i organizacji z sektora ochrony zdrowia oraz pacjentów i personelu medycznego. Dzięki PAZ pacjenci otrzymają bezpłatny dostęp do sprawdzonych i bezpiecznych aplikacji zdrowotnych, co przyczyni się do poszerzenia oferty cyfrowych usług publicznych w ochronie zdrowia.

Dla kogo

Wnioskodawcą projektu składanego w ramach naboru, wybieranego w sposób niekonkurencyjny w ramach Działania FERC.02.01 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” może być wyłącznie podmiot zamieszczony na Liście projektów przewidzianych do wyboru w sposób niekonkurencyjny w programie Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 opublikowanej na stronie internetowej rozwojcyfrowy.gov.pl, tj. Ministerstwo Zdrowia.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota alokacji: 16 265 853,17 PLN

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 79,71% stanowią środki UE (EFRR), a 20,29 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Harmonogram naboru

Termin naboru: 27.11.2025 r. – 03.02.2026 r.

Sposób składania wniosków

Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego CST2021 i eDoręczeń.

Wniosek składany jest w odpowiedzi na wezwanie ION wysłane na adres skrzynki Wnioskodawcy na adres eDoręczeń. Wezwanie zawiera link, który odsyła Wnioskodawcę do strony naboru w systemie CST2021.

Inne ważne informacje
Jakie środki odwoławcze przysługują składającemu wniosek?
W ramach niekonkurencyjnego sposobu wyboru projektów środki odwoławcze nie przysługują.
Kontakt

Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru ION udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: 2.1ferc@cppc.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}