Działanie 2.1 Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych (ósmy nabór)
Status: Nabór ogłoszony
Interwencja umożliwi budowę, modernizację i dalszy rozwój e-usług i systemów niezbędnych do ich świadczenia, w tym procesy back-office.
Cel
Celem działań realizowanych w naborze jest zwiększenie dostępności i jakości e-usług publicznych poprzez utworzenie systemu, który będzie obsługiwał całość spraw i usług realizowanych przez polskie placówki konsularne. Realizacja projektu przyczyni się do podniesienie poziomu efektywności procesów między- i wewnątrzadministracyjnych (back-office) oraz do podniesienia poziomu efektywności zarządzania służbą konsularną, w szczególności poprawę kontroli procesów migracyjnych.
Dla kogo
Wnioskodawcą projektu składanego w ramach naboru, wybieranego w sposób niekonkurencyjny w ramach Działania FERC.02.01 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” może być wyłącznie podmiot zamieszczony na Liście projektów przewidzianych do wyboru w sposób niekonkurencyjny w programie Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 opublikowanej na stronie internetowej rozwojcyfrowy.gov.pl, tj. Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Budżet i poziom dofinansowania
Kwota alokacji: 128 627 508,05 PLN
Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 79,71% stanowią środki UE (EFRR), a 20,29 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.
Harmonogram naboru
Termin naboru: 22.12.2025 r. – 13.02.2026 r.
Sposób składania wniosków
Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego CST2021 https://wod.cst2021.gov.pl i za pośrednictwem adresu e-Doręczeń, zgodnie ze sposobem opisanym w Regulaminie wyboru projektu dla naboru nr FERC.02.01-IP.01-008/25.
Inne ważne informacje
Kontakt
Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru ION udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: 2.1ferc@cppc.gov.pl