W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dowiedz się jak wypełnić sprawozdanie z realizacji programu! Weź udział w webinarze dla organów prowadzących.

11.01.2022

Zapraszamy na otwarty webinar dotyczący składania sprawozdań z realizacji programu w 2021 roku przez organy prowadzące. Webinar odbędzie się w dwóch terminach: 14 i 26 stycznia. Omówimy w nim elektroniczny formularz sprawozdania, wyjaśnimy, jak należy go wypełnić oraz odpowiemy na pytania zadawane przez uczestników.

Otwarty webinar
Jak wypełnić sprawozdanie z realizacji programu w 2021 roku?
14 i 26 stycznia 2022
www.gov.pl/laboratoria

Środki finansowe, o które wnioskowały szkoły prowadzone przez samorządy, zostały już przekazane, a pierwsze paczki ze sprzętem zakupionym w ramach programu Laboratoria Przyszłości dotarły już do placówek. Teraz przed organami prowadzącymi kolejny etap - wypełnienie i przekazanie sprawozdania zawierającego informacje o wykorzystaniu wsparcia w 2021 roku. Sprawozdanie należy przesłać do 28 lutego 2022 roku za pośrednictwem strony  www.gov.pl/laboratoria/sprawozdanie-2021

W tym celu przygotowaliśmy webinar, a szczegółowe informacje oraz program wydarzenia przedstawiamy poniżej. 

Kiedy?

Webinar odbędzie się w dwóch terminach – do wyboru: 

  • 14 stycznia 2022 roku (piątek) o godz. 10:00 
  • 26 stycznia 2022 roku (środa) o godz. 10:00 

W obu terminach zakres poruszanych zagadnień będzie taki sam. 

Gdzie?

Wydarzenie odbędzie się w formule online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby dołączyć do spotkania, należy w danym dniu o wyznaczonej godzinie kliknąć odpowiedni link:  

Link do spotkania 14 stycznia 2022 r. godz. 10:00 
Link do spotkania 26 stycznia 2022 r. godz. 10:00 

Link do webinaru zostanie również przesłany rano w dniu spotkania na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Program

Podczas webinaru:   

  • wyjaśnimy, gdzie znaleźć sprawozdanie, jak należy je wypełnić i co powinno zawierać,  
  • przejdziemy przez elektroniczny formularz sprawozdania, 
  • odpowiemy na pytania. 

Jak się zapisać?

Zapisy na webinar, który odbędzie się 14 stycznia 2022 r., potrwają do 13 stycznia 2021 r. do godziny 15:00.  

Zapisy na webinar, który odbędzie się 26 stycznia 2022 r., potrwają do 25 stycznia 2021 r. do godziny 15:00

Aby zgłosić chęć udziału, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, zaznaczając opowiadający Państwu termin webinaru (jeżeli ktoś chce uczestniczyć w obu spotkaniach - należy w ankiecie zaznaczyć oba terminy).  

{"register":{"columns":[]}}