W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Telefony

Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/telefon-do-konsultanta/

Obsługa telefoniczna klientów

Ogólna informacja podatkowa i celna

  •  Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 18:00

Indywidualna informacja podatkowa

  •  Poniedziałek: 8:00 – 18:00
  •  Wtorek - Piątek: 08:00 - 15:00

Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

Jeżeli chcesz rozmawiać w zakresie:

  • Rachunkowości i upomnień - wybierz 1
  • Informacji podatkowej lub celnej - wybierz 2
  • Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych - wybierz 3
  • Kluczowych Podmiotów - wybierz 4
  • Weryfikacji numerów VAT kontrahentów z Unii Europejskiej przez biuro wymiany informacji dodatkowych w Koninie - wybierz 5
  • Krajowego Systemu e-Faktur KSeF - wybierz 6

Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową bez potwierdzenia tożsamości.

Indywidualną informację podatkową otrzymasz tylko po uwierzytelnieniu kodem telePIN. Kod ustawisz po zalogowaniu do e-urzędu skarbowego.

*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

 

Egzekucja administracyjna

Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieruszowie – 62 78 41 224 wew. 38, 39

TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym

Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

Banner Jak ustawić swój telePIN? Zrobisz to w kilku krokach: Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego, Przejdź do sekcji "Ustawienia", Wybierz opcję "Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej", Kliknij "Ustaw telePIN". Telepin możesz zmienić lub usunąć w każdym momencie. Pamiętaj, aby nie udostępniać swojego telePINu innym osobom. Dowiedz się więcej: podatki.gov.pl. Ręka trzymająca telefon komórkowy.

Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/.

Obsługa JPK_VAT

Pracownicy Urzędu Skarbowego w Wieruszowie do kontaktu w zakresie plików JPK_VAT:

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

logo e-Urząd Skarbowy

e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

Banner z napisem: Twój e-US. Odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2025 14:34 Karolina Krakowiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Urząd Skarbowy w Wieruszowie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Telefony 2.0 12.11.2025 16:02 Agnieszka Srzednicka
Telefony 1.0 31.03.2025 14:34 Karolina Krakowiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}