W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat z dn. 22.04.2021 r.

22.04.2021

ARiMR informuje, że w przypadku śmierci beneficjenta, wniosek o przyznanie płatności nie może być złożony z wykorzystaniem loginu osoby zmarłej. Konto w aplikacji eWniosekPlus przypisane jest do osoby, a nie do gospodarstwa, w związku z tym chcąc zadeklarować do płatności grunty, które do tej pory były użytkowane przez zmarłego, w aplikacji eWniosekPlus należy dodać właściwe działki referencyjne do wniosku rolnika, który je obecnie użytkuje (przy założeniu, że nowy użytkownik ma nadany numer EP oraz utworzone konto w aplikacji eWniosekPlus).

 W przypadku, gdy nowy użytkownik nie posiada numeru EP, a chce ubiegać się o płatności i zadeklarować grunty, do tej pory użytkowane przez osobę zmarłą powinien złożyć wniosek o wpis do ewidencji producentów zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na www.gov.pl/arimr/wniosek-o-wpis-do-ewidencji-producentow2, a po uzyskaniu numeru EP, utworzyć konto w aplikacji eWniosekPlus, wypełnić i wysłać wniosek do ARiMR.

{"register":{"columns":[]}}