W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

TELEFONICZNA INFORMACJA PACJENTA

Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) umożliwia kontakt z konsultantami Narodowego Funduszu Zdrowia. Infolinia działa całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. Połączenie jest bezpłatne. 

Pod numerem 800 190 590 dostępne są informację o:

  • danych teleadresowych placówek medycznych i gabinetów mających umowę z NFZ oraz placówek NFZ,
  • zasadach korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej,
  • zasadach i miejscach udzielania pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
  • zasadach funkcjonowania systemu powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego,
  • dokumentach potwierdzających prawo do świadczeń,
  • zasadach wydawania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego i innych dokumentów umożliwiających z korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej w krajach Unii Europejskiej,
  • dostępnych programów profilaktycznych i miejscach, gdzie można z nich skorzystać.

Obsługa dostępna jest w języku angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

Kontakt z Telefoniczną Informacją Pacjenta (TIP) jest możliwy również poprzez:

  • e-mail,
  • czat,
  • wideoczat w języku migowym,
{"register":{"columns":[]}}