W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rodzina na Antenie 2021

Fundacja Mamy i Taty zrealizowała projekt Rodzina na Antenie 2021, będący kontynuacją działań podjętych w 2020 roku. Jej główną ideą była promocja kultury rodzinnej w przestrzeni publicznej.

PPR2021_Fundacja Mamy i Taty

Projekt był odpowiedzią na obawy i lęki – obserwowane już od jakiegoś czasu, ale pogłębione jeszcze w okresie pandemii. W przestrzeni publicznej coraz częściej pojawiały się wątki związane ze strachem przed założeniem rodziny, funkcjonowaniem w trwałym związku, kryzysami rodzinnymi i wychowawczymi, czy nadmierną konsumpcją mediów elektronicznych wśród dzieci i młodzieży.


W ramach projektu Fundacja Mamy i Taty przeprowadziła badania społeczne grupy docelowej w formie pogłębionej analizy, kluczowej dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań odbiorców. Zrealizowane badania zostały wykorzystane w procesie dostosowania formy i treści przekazów medialnych. Założenia projektu oraz idee przyświecające jego pomysłodawcom zostały przedstawione w formie materiału wideo, opublikowanego na portalu SerwisRodzinny.pl. W ramach projektu Rodzina na Antenie 2021 powstały 73 artykuły o tematyce rodzinnej, z czego 40 artykułów – pod szyldem Certyfikat Mamy i Taty - dotyczyło godnych polecenia książek, filmów i seriali dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Artykuły zostały opublikowane na portalu internetowym SerwisRodzinny.pl Ich autorami byli specjaliści z dziedziny psychologii, pedagogiki, filmoznawstwa i literatury. Zarówno artykuły, jak i Certyfikaty promowane były na fanpage’u Fundacji Mamy i Taty. Materiały spotkały się z dużym zainteresowaniem, zyskały 45 923 odsłon. Materiał filmowy, przybliżający projekt, został wyświetlony 4487 razy.

***

Fundacja Mamy i Taty powstała w 2010 roku. Zajmuje się między innymi promocją małżeństwa i rodziny w dyskursie społecznym, a także prowadzeniem badań i analiz problemów oraz zjawisk dotyczących społeczeństwa i rodziny. Zrealizowała 9 kampanii społecznych, z czego najbardziej znane to Małżeństwo – droga naszego życia, Fajnie być tatą, Nie odkładaj macierzyństwa na potem. Eksperci Fundacji opracowali kurs i podręcznik dla narzeczonych oraz młodych małżonków. W trosce o dialog międzypokoleniowy i przekaz historyczny Fundacja Mamy i Taty zrealizowała w 2021 roku konkurs historyczny dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych Porozmawiajmy o historii.

 

Wideo

{"register":{"columns":[]}}